keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 7 Jun 2018

Budak sengal

aku cuba utk melupakan janji2 kosong n kata2 manis yang lahir dari bibir seseorang ...
aku cuba sedaya upaya ku ...
wajah yang di rindu itu selalu hadir bila2 masa saja bila aku teringat akan dia.
senyum sumbing dia ... dan aku juga akan turut tersenyum seperti dia ..
rinduu...
aku rindukan keletah nakal dia yang selalu mengusik aku ...
gaya bersahaja dengan lawak murahan dia yang selalu membuatkan aku ketawa ...
aku rindu semua tu ...
bila berbicara dengan dia ...
aku terasa seperti minda aku berehat dari semua benda yang berserabut dalam otak aku ni ...
terasa lapang dan selesa...
setelah dua bulan dia menghilangkan diri ... kini baru dia muncul dengan sendiri nya..
dua bulan aku mencari dan menanti ..
hari-hari aku mesej.. tapi dia hanya membisu 1000 bahasa ..
sampai akhirnya aku mengalah ..
dalam diam ... aku tetap mendoakan kesejahteraan dia .. kebahagiaan dia ...
cuma aku rasa sedih dan terkilan ..
persahabatan kita tak lama ... kita masih belum saling mengenali ..
persahabatan kita x kemana ..
Cukup sekejap tadi Allah hadirkan dia semula ..
dan aku berterima kasih kerana menghilangkan rasa dan tanda tanya yang bersarang di dada.
kini aku tinggalkan dia semula ..
insyaAllah .. jika ada jodoh pertemuan ..
jika ada sambungan jalinan persahabatan ...
kita pasti akan bertemu semula ...
budak sengal ...


~ It'S OnLy Me ~
JFK

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky