keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 8 Julai 2009

letiss ...

letih nye rasa harini ... dok ulang alik carik document 5-6 kali ... elok je abis meeting .. turun bawah ingat nak buat keje ... ngantuk sehh .. tido jap ... lagi pun baru 1.30 .. sempat aaa lelap 15 min ... buat keje .. sedar tak sedar dah jam 5 .. ape pun arini aku balik sendiri ... lewat aa sikit ... jam 6.30 baru kuar opis ... heheh terserempak ngan KP lak ... mujur laa aku tak tersebut BOSSS ... (macam selalu) dah terbiasa la ... ape leh buat ... mulut ni macam gamam je nak sebut dato' hehehe ..... aku senyum jer ... :D ... dia pun senyum ...

mmmm best nye kalo balik ni leh tido .... mmm .. g jalan nengok BB baru ... sedap tido ... dok layan buat origami .. makan rambutan 2 bijik ... balik ... now aku tengah type blog ... jap agi nak balas mesej ape yg patut ... nak tido .... mmmm adios dulu ekk ... wasalammm ...

Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~

- Amietz -

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky