keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 30 Julai 2009

Sahabat baru ..

Harini aku berbual dengan sorang kawan baru ... actually dah seminggu lebih aku kenal dia .. cuma masa nak borak kurang n aku lak kena keje luar ... soo ape yg aku nak cerita .. ialah feelings aku ... bila tau dia ada canser n sedang menanti saat akhirnya ... uhh .. tentunya rasa sedih n kalau diberi kesempatan .. semua nya nak di laksanakan buat kali terakhir agaknye ....

dia kata dia nak kumpul semua adik beradik utk beraya thn ni ... entah tercapai atau tidak ..wallahuaklam ... ape pun .. aku doakan agar dia selalu tabah n tak mudah putus asa ....

aku sendiri terfikirkan ... andai aku di tempat dia ... aku mahu habiskan sisa hidup aku bersama-sama orang yang aku sayangi ... keluarga aku terutamanya ibu ... dan aku mahu habiskan masa bersama-sama orang yg aku cintai ... (ada ke??) mmm .. mungkin hanya dalam angan aku .... masa tu ..aku mau dia tahu yg aku bebetul sayangkan dia ... n aku doakan juga agar dia akan bertemu pengganti aku ... malah yg 1000 kali lebih baik dari aku ....

mmmm ... tak sangka ... ada seseorang yg salah anggap tentang persahabatan aku ... maybe dia ingat aku sudah berpunya n hanya mahu mempermainkan dirinya ... aku tabahkan hati n bercakap pada diri aku .. sudah cukup laa aku di reject ... aku dah letih ... naik jelak aku dengan perkataan cinta n sayang ... tapi di akhirnya ... aku masih sendiri ... ape pun .. aku juga mendoakan agar dia bertemu dengan apa yg dia cari .. seorang wanita yg baik n berjaya menakluki hatinya ... semoga dia bahagia selalu ....

aku ? hmm ... aku akan tetap menjadi sahabat yg baik selagi diperlukan ... andai ada jodoh aku .. takkan kemana ... asalkan dia bebenar mempercayai aku dan menyayangi aku seadanya ....

Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~

- Amietz -

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky