keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 26 Oktober 2009

Main masak masak ...










sekarang ni ... kakak suka main masak-masak ... tak tau laa ape yg dia masak ... yg pasti .. lepas dia kacau kacau .. dia suap satu mulut kat dia... satu mulut kat bapak ... satu mulut kat jijah @ acik mie .... mmm .. kalau jijah masak kat dapo .. dia pun mula laa ambik sudip n senduk ... siap kacau kacau macam orang dok goreng mihun .. angkat tinggi-tinggi ... kacau kacau ... hahah ada ada je ... tapiiii ... jangan bukak lagi atas (laci pisau) tak pepasal kena sudip ngan acik mie kangg ... (garang ni .. garang .. wat wat kembang idong skett) hahha ... biasa dia tak buat laa .. sbb dah penah kena sudip sekali ... heheheh ....


~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky