keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 25 Disember 2009

cuti....

mmmm baru nak terlelap... Tetiba... Minyaaa.. Minyaaa... Nak tutuuu... Nak tutuuu... Sambil dia tepuk tepuk pipi aku... Aaaa syatrah nak ape sayang... Nak tutuuu... Cakap kat bapak... Dia pandang dengan muka keciann... Nak tutuuuu... Mmm kalo dia dah chop org tuu.. Nak org tuu jugak laaa... Hehehe...
ok lahhh... G dapo basuh botol tutu diaaa... Dia bangun gakk... Tengok je dengan penuh khusyuk n tawaduk nyerrr.... Siapp goncang...
Meh basuh bontot dulu... Tukar spender... Takmooooooooo.... Mari laaa... Dah penuh nii... Nanti meletup...kebaboooo.... Mmm dia pun selak baju... Heheh senang keje akuu... Bukak baju n suar... Mandiiii.... Pakai baju ... Pi kat bapak... Acik mie nak mandiiiii....
Musnah cita cita aku nak bangun lewat arini...
Esok masih ada......
bila laaa nak dapat lappy ni... Cian hp aku... Lunyai dah kena sental sokmoo...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

Mr PenyuBiru berkata...

ingatkan bapaknye yg nak tutuu tadi.hehe...

Jijahh @ f.k berkata...

hehehe ... Udah mak n bapak nye tido tak kabar ke dunia... Makcik mie@jijah gak laa jadi mangsa... Syatrah ni memang.. Ikut suka dia jer nak suh memacam... Nak ani (barney) suh acik mie... Nak fish.. Nak cat... Lukis lukis.. Acik mie jugak... best laaa mak dia .. Anak tak kacau... Bebalik kena tala.. Bapak dia n Acik mie je laa...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky