keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 11 Disember 2009

first nite

emmm jijah sampai di rumah keluarga angkat jam 5 lebih.. Berihat jap.. Then jenjalan area umah nii... Soo masa mandi mlm tadi...tengah jijah ceduk air kolah... Tetiba nampak menda bergerak gerak laju je jalan menuju ke arah aku... Ahhh... Pacat... Dalam bilik air... Adehhh... Mata ni memang tk lepas nengok pacat tuu... Shampoo rambut pun tak senang..
Hahah bukan takot. Cuma geli je.. Heheh lepas mandi aku pun cakap kat makcik... Heee selambe je dia jemput pacat beso tuu... Buang kat luar.... Emmm kalo aku laaa mati dahh pacat tuuu... Hehehe
Emmm somebody call me.. But i didnt realize.. Y he call me? Wish he miss me too.. Ahaks..

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky