keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 28 Disember 2009

huuu tak patot ... tak patot ..


huuuuuuu ... rupenye arini tinggal aku ngan sorang staff je kat opis ni (unit aku laa) bos 2nd cuti ... bos 3rd cuti ... staff sorang agi (pengantin baru)pun cuti (yg ni aku paham laaaa)...
staff aku sorang lagi tuu arini kira tak keje laa... sbb nye dari tadi dia cakap nak studi maut .. esok n lusa dia peksa PTK .. bermakna aku je la tinggal kat opis 2-3 hari ni ...
wah wahh sesedap main order nak itu ini ... isk ... aku kalo cuti pun .. aku kasik siap semua keje tau .. takde yg gantung gantung nanti kemudian buat .. uhhh ... tak patot ... tak patot ...
staff aku ni pulak ... skang ni sesedap dia dok order itu ini ... nak ejas itu .. nak ejas ini ... ape dia ingat aku ni keje buat tu je ke>?
pepagi TKPO call nak data (yg dia punya keje) pun dia mintak kat aku gak .. padahal org tu nak menda lain .. ape kess?? ...
time aku nye keje .. semua aku buat sendiri (dorang wat tak tau jerr)..
bab korang nye hal pun nak mintak aku gak buat ker?? cantik nyerrr ... ingat aku goyang kaki depan PC pinjam ni kerr???? huuuuuuu ... melampau ... ini sudah lebeyy....
BOLAYAN ... jijah buat keje jijah jerr ... lantak korang lerrr ... sesedap nak order je nih ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

8 ulasan:

adie berkata...

aku pun coti gak.hehe

Hasnah berkata...

akak tinggal sorg? ape lg... jdi ular ler kihkih heheh =)

JijahJambu@Jj berkata...

mm best nye laaa kalo dapat mengular .. takot esok kena palu lagi teruk ... hahahaah tak sangup makk ... bio laaa skang ni teruk .. sok leh sila panggung goyang kaki ... hehehe

annie berkata...

sama lah kita Jijah, akak pun solo ari ni, pagi tadi ptg ni kwn akak pegi klinik, so tinggal lah sorang. Kalut pulak bila sorang, kering air liur kan tak bercakap2..tapi sesekali alright gak, hehehe

myQza berkata...

jijahhhhhhhhhhhhhhhhh?? ini jijah ke??????????????????

macam kenal???

dulu jijah pernah buat blog kat yahoo 360 tak??????

pernah kan?? kan?? kan??

JijahJambu@Jj berkata...

iye... Pernah... Suma entry yahoo360 tu jijah peram dalam blog satu agi.... N yg asalnye jijah sorok lam kelambu... Baru orang tak pahsan...
Sayangnye 360 jijah tu... Lama gak jijah ber go_blog kat situ....tedi follow ke? Sori jijah tak pahsan la ... Masa tu takde la ramai follower...

myQza berkata...

ekekekee.. a'a.. ikut sangat.. ekekeke

pasal tut tut semua.. ekekeke.. g deting ke .. frust ke ape ke..

jd pemvaca senyap je kot..

tgk gambar ni baru tau. sbb kat 360 ada letak gambar gak kan

JijahJambu@Jj berkata...

hik hik hik... Terharu nyee... Yg follow 360 tu ramai kengkawan sekerja dulu.. Yg ni kena hide sket...bahayaa... Nanti bos nampak jijah sound ... Tapi jijah cakap kenyataan aperr... Soo menda berlaku.. Kalo terasa... Dia laaa pedass...
Ape pun tedi... Im glad to know you.. Kalo ada umur yg panjang nanti kite gath kay...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky