keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 28 Disember 2009

power lagiii

hehehe tadi baru jijah teringat kat abg adik... Dah balik uk atau masih di malaysia... Mmm.. Sekali bebetol dia sms tak lama tuuu... Wahhh instinct ke 6 masih kuat lagi gamaknye... Asal terlintas jee... Dia leh rasa...hehehe kebetuan?? Takkan laa dah selalu sangat mcm tu punye kebetulan ekk?
Haha kenyataan. Bukan main main ni.,.
Chooo baaaa aaannnnnnn.....
hehehe esok lusa dah dia nak balik... Sok kalo kat uk... Jarang laa dapat sms ngan dia lagi... Mahalll... Ym pulak...masa lak tak sama ... Mmm.. Takpe.... Tak lama dah dia nak balik malaysia semula... Kira ok la tu kan.... Ada tempat leh ngadu memacam... Ada kawan sms siang malam pagi petang subuh n sewaktu dgn nyee..... Mmmm memang ada 6th sence... masing masing macam leh tau jee feelin sorang lagi...
Kalah lak jijah ngan ~panda bear~ banyak be rahsia... Susah nak teka... Sicretive... Hard to expain aaa
Mmmm anyway... Hope bini abg adik ni takde laa serang jijah yerr... Kami kawan je kak... Not more than bro n sis... Just close friend... Jgn la pulak di haruk nye jijah.... Uhhh tak sanggup mak nak bayangkan
~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky