keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 2 Mei 2010

letis ..

Lately ... aku rasa letih tahap dewa dewa .. malas nak keluar .. malas nak buat ape ape ... tapiii ..
bila nengok baju banyak tak gantung ... kena laa gantung ..
kipas yg laju jadi slow ... kena laaa lap ...
bilik dah berabuk .. dah ber sawang .. mak aiii bape tahun aku tak kemaskan ni ?? hehehe since sem baru gak nye ...
udah nye .. satu hari aku dok mengemas semua menda alah ni ,... letis...
yeah ... at last aku tak jadi ke kuantan ... ada la sebab musabab nye ... elok gak .. aku pun tengah serabut otak ... yg nak rilek jadi huru hara jugak agaknye ... mesti hati aku pun tak senang .... abg suh online ... pun aku tak on .. takde mood ... bz ..dan segalanya pun ada bersarang dalam otak aku ...
ni pun aku bukak sbb nak check sesuatu ... still malas nak melayan ym n segala macam  yang ada ni ....
study pun belum mula ....ape ni?? .. amie ... amie .. ape nak jadi la ko ni ...
petang tadi kuar jumpe abg man n akak kat alamanda ... ambik kain batik ... yeyy .. cantik sekali ... mekacihhh... sesusah je hantar kain dari pahang ke KL ... malang nye menda alah yg abg nak tak dapat aku tunaikan ... takde rezeki abg la ... biasa banyak je kat pasar tu .... insyaalah .. len kali kalo ada amie belikan ...

sooo .. now aku nak studi ... rabu peksa ... khamis balik kampung yessssssssssssssssssssss.... tak sabar nye

~ It'S OnLy Me ~weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky