keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 18 Mei 2010

I'm Back .... ending .. yet exciting

 soo Isnin @ semalam tiba la waktu berpisah ... kejap je rasa jumpe dia ... soo dia jemput aku dari chalet ke stesen bas Kuantan > < jam 1.00 tgh .. aku rasa macam susahkan dia lak .. dah la time keje . dia lak bz .. uhh ..
soo .. dia belikan tiket ke kl .. kami gi lunch sesama
masa sampai kat kedai tu .. mak aiii ... kotor nye .. aku nampak pekerja dia rilek je sembang ... takkan tak perasa macam macam menda ada bawah kosi ... 2nd time aku nampak dia jadi BOSSY .. siap dia panggil budak tu kasik sapu .. sempat agi dia sound pasal kebersihan ... huh .. memang aa masuk telinga kanan kuar telinga kiri .. lepas sapu bawah meja aku .. tros dia lepak agi ... hahahaha ... tak makan saman .. aku rasa lepas ni mesti jabatan kesihatan check nyer .. guarantee tutup seminggu ... sayang .. kedai cantik ... maju . tapi tak jaga kebersihan n jaga nama baik kedai ..
dia hantar aku naik bas .. jam 2.30petang ... mak aii .. rasa macam perjalanan jauh giler .. lambat sampai ... udah tu ada drama swasta lak depan seat aku ... sepasang pakwe makwe dok berkasih kasihan .. drama free .. layannn ... (adoi ... rosak akhlak moral aku) ... rasanya macam bebudak kolej @ U kot ... muda sesangat .. maklum laa .. nak balik cuti sem la agaknye .. tapiii ... bab muah muih... kiss kiss .. tidur di bahu mu ... di bahu ku .. siap ambik gambo ape semua .. hahahah ... terus ilang ngantuk n boring aku ... (adoi mata ... dosa ..dosa)
aku terfikir sendiri .. cemana la ekk .. kalo mak ayah depa tahu .. dorang macam tu ek .. mesti frust abes .. suruh gi belajar .. rupanya bercinta .. hehehe ... (sori ... aku budak skema .masa sekolah baik abes .. kalo rasa nak penyepak ninja bapak aku .. silakan laa berperangai tidak senonoh .. muahahaha.)
sooo ... dah masuk tol gombak .. dah jadi drama sedih lakkk ... siap dua dua sadist abesh .. nangesh ... huhuuuu .... tak tahannn .... yg lelaki tu nangesh beb .... itu part yg paling aku tak tahan ... siap dak pompuan tu tlg lapkan air mata dak lelaki tu  ... huk alohhh ... aku yg rasa nak nangesh ... nak gelak pun ada ... heheh takpe laa kasik chance laa ... (sib baik aku pakai spek mata ... kalo idak depa perasan lak aku tengok gelagat depa .. siap tersengih agi nak tegelak nengok bebudak ni ) .... gambo hiasan je .. nak tunjuk spek mata .. bukan tuan dia ekk .. hehehehe ...
aku ingat depa berpisah kat situ jer .. rupanya .. naik train sama gak macam aku .. budak pompuan tu beratur selang 2 orang depan aku .. dak lelaki tu tunggu tepi ... hmmmph ... naik train ke ampang .. hmmm pelik akuu .. abesh .. ape kes lak nangesh lam bas kalo udah duduk dekat je?? motiff??  .. HP ada .. public phone ada YM ada ..febukk pun adaaa .. hehehe .... mak aii ... jiwa kacau depa ni  ..
ape pun ... bukan hak aku nak kutuk depa bebanyak ... tambah berat bahu kiri aku .. n aku pun banyak dosa gak .. hopefully anak aku takde la perangai cenggitu (kalo ada anak la) ... hahaha maunye aku silambam seko seko ...
patut aa bebudak skang cepat kawen ekk ?? bagus gak gitu .. macam kat kampung aku .. bebudak sekolah tingkatan 4 ... tingkatan 5 dah kawen ... mak aii ... tapi yg aku tak tahan tu bila mak pak nye ubtkan hehehe sabo je .. tu citer lain kali la pulak ekk .. ape pun .. citer jalan jalan makan angin dah abesh .... hhehehe ...
Ohh Happy Day ...... ....


~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky