keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 21 Mei 2010

Ohh Happy Day ...

 Petang semalam .. tetiba je muncul YM dari AA (Abg Adik) ... lama betol laa aku tak sembang ngan dia ... last aku sms dia masa bday dia .. tapi langsung sampai sudah tak reply balik .. hmmm ... tinggal offline mesej kat YM dia je la ... agaknye time tu memang dia bz nak balik Malaysia ...

soo semalam .. alih alih muncul kat ym .... DINDAA ....
ape lagi ... aku pun .... KANDAAAAAA ... BURUNG BURUNG PUN BERNYANYII ... ;)) .. (tiru lagu seiring dan sejalan tu lerr Kak Pah N Brorey ..)  ahaks .. tag line kami ...

alhamdulillah .. semua telah selamat .. n dia pun dah mula kerja ... hmm ... kejap je masa berlalu ... dia ni kawan baik Jijah ... heheh orang yg suka mengacau hidup Jijah .. siang malam pagi petang ... memacam laa cerita ... ada jerr idea .... kekadang ngalahkan orang bercinto jerr ... AWAS ... Not Available OK ...

teringat lak masa dia g UK ... hahaha .... ape daa aku nangesh .... masa tu dia call ucap bye bye sblm berlepas ke sana  .... tetiba je masa tu rasa sebak tak boleh nak cakap ngan dia pun ... udah dia pun sebak semacam jerr ... hadoii ... teruk betul aku ni ..hahah ngalahkan masa Kid Rock hilang tanpa berita jerr ... huhuuu maluu ... maluu .. padahal lepas seminggu tu .. siap leh chatting macam biasa gak .. :)) .. hahahha (gelakkan diri sendiri)

ape pun .. semalam sesambil chatting ngan dia tu .. lepas aku send je ayat .. alih alih SMS masuk .... TAKDE LETREK .. TRIP KENA SAMBAR PETIR .... tergelak besar sensorang aku kat opis ... adoi mak ... macam ni le kami ...

semoga dia akan terus menjadi sahabat @ abg adik hingga ke akhir hayat aku..

~ It'S OnLy Me ~

weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky