keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 27 Ogos 2010

teropong planet

 hahaha update live dari banting yer ... hehehe malam ni aku nak tropong Mars jer ... sesambil wat assignment n layan fesbuk .... ni gambo pertama aku ambik tadi .... nampak macam bintang je kat sebelah bulan tu ... harapnye nanti akan lebih dekat n nampak la macam ada dua bulan ... hopefully ...


~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

alfa juliet berkata...

ek eh betul ke

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky