keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 3 September 2010

kitty ...

 haduu ... nyariss tadi pagi .. anak kucin nak kena langgar ngan kete depan aku ...berlari sana sini anak kucing tu .. terkejut kat kete lalu depan dia .. terus dia pusing belakang lari arah bertentangan lak ... . tak pepasal aku membebel pepagi ni ....
aku pun hairan ler .. cemana anak kucing leh ada kat tengah tengah lebuh raya??... gilo ko apo orang yg membuang kucing tu? kalo difikirkan secara logik ... takkan la pulak mak kucing tu cari tempat cenggitu nak beranak?? dah la jauh dari rumah orang .... musykil aku ...
cemana laa dia nak cari makan ...  tah tah lom tentu selamat ...
kalo yer nak buang kucing pun .. cari la tempat yg dia leh cari makan ... macam kat pasar ke .. kawasan perumahan ke ape ..kedai makan kerr ... jgn laa kat jalan raya yg jauh dari umah orang ... kalo kat hutan tu kira leh tahan gak le sbb banyak menda dia leh tangkap n makan ... ape daa ..
tapi bagi aku ... kalo dari kecik dah ajar dia makan biskut n makanan tin ... tak payah lerr .. menyiksa binatang jer ... dah biasa di suap ... dia nak belajar cari makan sendiri pun tak reti gamaknye ..


~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky