keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 7 September 2010

tak yah baca keh ... ENTRI penuh dengan cas negatif ...

 : PEREMPUAN ITU BIKIN GUA PANAS HATI!!!! ...

ooo yeah ... aku masih bekerja hari ini ... last day sebelum bercuti ... tapi keje aku masih banyak ... assignment aku masih melambak .... tambah lagi ngan kerja yang satu ni ... semalam tetiba je dia kasik aku suruh buat ....macam lahanat jer aku rasa ...  sbb nye ... kerja dia ... itu lah satu satunya kerja yg dia buat dari awal tahun sampai ke hari ni tak siap siap ... bos pun tak pernah kasik ape ape task untuk dia ... kenapa masih belum siap ???? ape yg dia buat selama ni ??? aku nampak .. dari pagi ke petang duduk depan pc .. dua pc lagi .. pc office .. n lappy dia .... HEBAT .... tapi ape pun takde hasil ...

ADA lagi aku tak sukaaa .... kalau yer nak pergi bercuti .. siapkan lah kerja ko dulu ... aku walaupun nak pergi bercuti atau kursus .... aku tak pernah tinggalkan kerja aku bertangguh .. tak siap .. semua aku settle sendiri ... ko nak ke..  aku kasik kerja aku N suh ko siapkan ??? kalau ko nak rasa .. len kali aku tinggalkan note n external ni okeh .... aku berani skin head kepala aku kalo ko buatkan sampai siap ... takde maknanya ....
oo yeah ... balik bercuti .. mood mesti baik punya .... buat la kerja ko sampai siap ... ni tak ... kasik lagi kerja kat orang .... cakap saja bagus ... macam hebat sangat ... tapi kerja ko ... dari A .. sampai Z .. semua nak suruh orang buat .. KO BZ SANGAT KE PEREMPUAN ???  .... huuuu panas ati aku ....... len kalii ... kalau ko kasik kerja engko kat aku  ... kasik sekali gaji ko yg beribu tak abis nak makan tu kat aku .... dengan senang hati nya aku buatkan semua .... ni tak ... kerja macam kuli batak .. semua suh orang buat ... tapi in the end ... prestasi aku macam sial jer markah .. macam tak buat kerja langsung ... tak ke sial perangai ko tu?

macam mana aku tak hangin puting beliung .... kerja dia .. main forward dalam email ... dah tu tak cakap sepatah ... then semalam tetiba je datang kat aku n tanya ... SOALAN TU DAH SIAP??? .. heh ... kerja aku ke tu ??? seolah olah itu tanggungjawab aku lakk ... oh please ... semua nak taichi kat orang ... lahanat namanye tu .. kalau aku ni takde kerja .. lepak dari pagi ke petang main fesbuk ... kerja menternak lemak jer .. aku tak kesah la ko kasik kat aku kerja ko yg MACAM BANYAK N TAK ABIS ABIS TUU ...

panggil orang tuk discuss .. tapi in the end orang yg kena panggil discuss tu yang kena buat kerja .. DIA?? masih lagi rilek tahap badak berendam ... tak buat ape ... bila dah siap .. credit semua dia yg ambik .. semua dia mengaku dia buat .... macam sial jer perangai ... PEMALASSSSSSSSSSSSS ......

malu aku ada bos kecik pemalas macam ko ...  tapi ko macam patung cendana .. takde perasaan ... slamber badak jerr macam tak bersalah macam hebat sangat jawatan ko tu ... no wonder orang pun takmo kerja ngan ko ... n bila orang tanya aku ngan sape aku kerja ... semuanya sengih dengan penuh makna tersirat ... buat malu muka jer ... n no wonder la bila aku masuk jer .. macam macam problem ada ... kacau bilau macam dah berpuluh tahun takde orang kerja kat unit nih ...

sesekali tanya la pada diri ... apa salah sendiri ... hidung tinggi .. menyombong tak bertempat ... bos atas pada ko pun buat kerja  .. ada inisiatif untuk menyumbang sesuatu untuk unit ni walau macam macam ko blame dia ... tapi ko sendiri ?? jadi lah seperti ape yg ko mengata kat orang tu .... SHAME ON U ...

 .........................................
aku tak kesah kalau dia baca entry ni ... sbb aku memang dah hilang sabar ... let c ape aku dapat SKT tahun ni ... kalau masih macam lahanat lagi .. dengan suka hati nya aku berambus dari sini ... biar lah orang yg hebat macam ko je keje kat sini ... keh ....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky