keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 17 September 2010

Raya n Kerja .. part 2

sambung cerita ... 

soo di sebabkan kereta dia takleh nampak ape ... terpaksa la adik ipar nye pi ambik kat Gua Musang di malam raya itu  .. cian baby .. tunggu lam kereta je la ...

Raya ke 5 .. terpaksa la kami pergi ke Gua Musang untuk selesaikan kereta dia tu ... nasib la balik kampung dua kereta .. ada juga kenderaan nak kesana kemari .. soo sampai di gua musang .. kerja memecah cermin n kemas apa yang patut la pulak ... then dengan takde cermin tu la dia bawak balik kereta ke bachok n hantar ke bengkel .. alhamdulillah .. sempat siap semua sebelum balik ke kl ... kalau tidak susah juga .. dengan barang barang lagi .. mana nak di sumbatkan kalo dalam kete kecit tu ... oo yeah ... jalan tak berapa jem masa nak ke arah KB tu ... tapi Jem giler dari simpang Kuala Krai sampai laa ke Pulai Chondong ... fuh .. dalam hati aku berdoa .. jangan la time aku balik kl cenggitu .... hampess ... sama je jem nye semalam .. sepanjang jalan ...


Aku pergi balik ngan Syatrah ... dia makin lama makin banyak mulut ... ada jer dia nye tanya ... lepas satu satu... sampai la dia bebetul paham n puas hati ... time jumpe kereta X-cident jer ... dia pun mula laaa ... apasal kereta dia rosak ??? apasal kereta dia masuk longkang ?? senang je jawapan aku .... SEBAB DIA TAK PAKAI TALI PINGGANG ..SEBAB DIA MAIN MAIN DALAM KERETA ...
hehehe sekurang nye senang lepas tu aku nak suh dia duduk diam n pakai seat belt tu .... well .. itu la syatrah namanya ... duduk diam time dia tido je la ... ada je dia nak buat ...  gambo jalan jem ni aku saja snap on the way balik ke kampung ... letiss aaa ... jem nye bukan ada ape pun .. semata nak nengok kawasan kemalangan ... haduu ... semalam lak jem sbb kat area Kuala Krai tu .. kes nye ... ada jamuan raya je pun ... alahaii ... jalan je laa .. kalo dah rasa nak nengok .. pi la berenti kat tepi  .. leh join sekali jamuan tu ha ... menyusahkan orang je jalan jem jauh berbatu batu sbb musabab yg tak sepatutnye ...

balik je semalam ... sebelum tido .. tetiba dia mintak bacakan buku cerita .. the ugly duckling .. tapi versi bahasa melayu la ... aku main taram jer .. janji ada bunyi macam citer asal ... elok je habis .. terus dia bawak bantal masuk bilik ... letih sangat la tu ... semalam dia tidur kejap je dalam kereta ... tu pun lepas aku buatkan susu .. baru la dia lelap masa di Kuala Krai .. sampai la ke Gua Musang masa isi minyak kereta ..then sekali lagi masa dah di Area Ampang ... sebok la dia cakap ... CIK MIE ... DAH GELAP DAHHH KAT LUAR (malam) .. CIK MIE DAH PASANG LAMPU KERETA KE ?? .... ACIK MIE NAMPAK KE JALAN ? .. hehehe .. sabo jerr ...

ni gambar syatrah n adik faris .. sebelum balik raya aritu ...

~ It'S OnLy Me ~]
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky