keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 7 September 2010

Tak Larat... habis POWER..sebab puasa::


 harini lapar nye laa rasa .. semalam just berbuka mee bandung .. sahur daging burger n dua keping roti ... huuu usus ku menjerit jerit .. sabar amie .. tak lama lagi dah waktu berbuka ...

anyway .. harini aku rasa lambatnye masa berlalu ... rasa macam dah macam macam aku buat ... tak juga jam 5 ... letis dahh .. nak tido je rasa ..

Tak Larat... habis POWER..sebab puasa::

2 ulasan:

hans berkata...

sama lah
hari nih rasa lapar gilerrrrrrr

P/S : Alhamdulillah! Thanks DIGI! Thanks Nuffnang! Terima Kasih Semua!

piewahid berkata...

masa muda2 dulu saya mmg tak sahur pun... skang kalau wat cenggitu, hipo lah jawabnya :)

************************************

1. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin.

2. Semoga segala doa, ibadah dan taubat kita dimakbulkan-Nya dan semoga berbahagia dunia akhirat.

3. Terima kasih sudi menjalin silaturrahim yang sungguh bermakna & berkongsi pengalaman yang sangat berharga.

4. Berhati-hati di jalanraya

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky