keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 5 Oktober 2010

Jem lagi ...

 pagi ni ... jalan kembali sebok seperti biasa .... ceritanya ... semalam memang aku n adik ipar keluar rumah agak lewat. tapi kami terkejut sbb tengok jalan lengang ... n tetiba lak polis kena jaga lalulintas bebetul depan sikit pada simpang jalan kuar umah aku ....
dalam hati aku .. apasal lak tetiba jalan lengang gila ... takkan semua orang ambik cuti anak anak nak peksa ?? atau ada cuti ape ape ke yg kite tak tau ?? hahaha kang sampai opis ... nengok kita berdua je ada ... hahaha

on the way dengar laporan lalulintas ... ohhh ... baru la tau ... lori terbalik daaa .. bebetul kat jambatan tinggi banting tu ha .. memang kompom orang tak bley lalu ... lengang jalan ....

hmmm ... kalau nak nengok gambar nye .. singgah kat sesawang en. Ghazali ... jijah pun tumpang tengok gambar lori kat situ .... >>  mekacih ye tuan rumah ... (isk .. dah pinjam baru cakap ... teruk betoi perangai mu jijah wehh)


~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

KERI berkata...

Salam ziarah.
Kiranya musibah, tapi ceritanya melucukan! :)

Jijahh @ f.k berkata...

ye ke keri ?? nauzubillah .. moga allah melindungi saya dari segala yg tidak elok ... amin ..

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky