keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 1 Oktober 2010

perempuan sengal itu ...

 huh .... kali ni pepagi aku nak meluahkan perasaan ... tentunya pasal pompuan sengal itu ... adui yaii ... dia dah la baru masuk keje hari ni ... sedangkan bos aku dari semalam dah masuk .. walaupun keduanya dari  destinasi yang sama ... tu la dia sikap nye ...
alih alih tadi dia panggil aku n tanya ....

pompuan sengal : amie ... bos ada ke tak ??? masuk ke tidak ??
aku : (buat muka poyoo) .. masuk kot ...
pompuan sengal : ahhh nanti suruh dia masuk meeting pengurusan!!
aku : ahhh dia tau la tu ... (terus aku wat derk jer)

dalam hati aku : apahal lak dia ni .... sape yg bos sekarang ? dia siapa nak arah arah bos lak ?? keje dia pun tak siap ...

sengal je aku rasa pompuan ni sorang .... keje dia tak penah buat .. semua bos taichi kat aku ... projek dia satu tu je pun .. dari awal tahun sampai sekarang tak siap siap ... aku ngan staff aku gak yang tolong bereskan 80% .. sampaikan projek dia pun .. aku gak yg kena chair meeting ngan negeri ... ape kes?

ni semua sikap ler ... bila salah orang .. semua dia nampak ... semua dia komplen ... tapi bila part dia ... buat slamber derk je ... cemana anak buah nak respek? kekadang aku stress bila anak buah bawah aku mula mengomel pasal dia ... tak malu ke dia ? atau dia memang rasa dia dah besar sangat ?? ...

bila part SKT .. semua anak buah dia kasik markah sikit ... bila tanya alasan ... senyap membisu seribu bahasa ... sikap dia yg aku paling allergic ... tahun ni ... kalau aku nye skt still rendah .. memang aku akan mintak tukar ... biar la hari hari aku tempuh jem di KL ... takpe ... asalkan aku tak mengadap pompuan sengal semacam nih ... tak kira banyak mana kerja aku buat pun ... pada dia .... aku still tak buat kerja n malas ...

lantak ko lah pompuan ... malas aku nak ambik port ....


~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky