keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 17 Februari 2011

Makcik ohh makcik ...

balik dari lunch tadi .... sampai kat lif nak naik opis aku tu .. satu geng mak limah tengah jalan lenggang kangkung ... disebabkan aku dah melangkah masuk ... tekan la jugak pintu tu kasik terbukak .... tunggu depa ..
punye lama daa tunggu depa ... tak jugak masuk masuk ... aku pun kuar la suara halus kecik ... nada memain ...

aku :  nak naik ke takk ??
depa : tak mauuu ... 
aku : Okehh ... (terus tekan butang tutup & naik atas)


heeehh .. sabo je aku ...

masa lunch pulak ... ceritanya ....

kat cafe opis aku ni .. ada la sorang makcik yg kutip kutip pinggan ni .. punya laaa rajin ... cecepat aje dia datang sambar pinggan n gelas yg dah abis makan tu .. tak kira la ko nak makan lagi ke tidak .. tak tunggu dah .... dedepan muka gak dia pi ambik pinggan n gelas tu ... n terus lap lap ... hahaha kiranya macam nak cecepat halau ko laa ... jgn memekak kat cafe tu ...

soo aku tengah ratah saki baki ikan sumbat seksi tu ... makcik ni dari jauh lagi datang cecepat n bila sampai kat meja aku .. panjang je mata dia jenguk aku nye pinggan ... :)) .. tapi sebab aku lom abis makan .. dia pun tak jadi berenti kutip .. lagipun aku tengah pegang sudu n garfu tu ...

soo depan pinggan aku ada la tisue yang aku ambik ... elok je aku letak sudu .. makcik tu pun datang .. terus kutip pinggan .... di ambiknye kain n terus lap lap meja tu ... kawan aku tak abis makan lagi ... elok dia abis lap .. tangan dia pun capai tisue n lap lap meja ngan tissue tu ...

yang aku lak ... baru je nak tahan dia daripada ambik tissue tu ... terus terkedu takleh cakap ape bila nengok dia dah lap meja ... aku pun cakap ... belum guna lagi tissue tu cikk ... terus makcik tu stop n pulang balik tissue tu .... HERKKK ..... takkan aku nak guna tissue tu utk lap mulut n tangan aku lakkk ??? ...

nak gelak pun ada ... aku ngan kawan aku dah hijau biru dok tahan gelak ... aku pun cakap ... emmm takpe lahh cik  .. takpe ... haduu ... haru jugak acik ni .... cepat sangat .. sampai smua dia nak sapuuu ... heheheh

gambo hiasan je kehh .. arini aku makan nasik .. sayur nenas gulai ikan talang n ikan jaket masak seksi @ belah belakang ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky