keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 19 Februari 2011

Jijah @ Pasar Ikan Manhattan


Hari ini dalam sejarah weh .. tak pepenah aku makan sampai kenyang gitu sekali ... biasa memang aku ngan vicky keluar .. semua di share ... kalo makan kat dapur nyonya .. nasik lemak ... sorang ... satu setengah bungkus .. kuih lain citer la .. hehehe ... last time di Chillis satu plate gak share ... hari ni di Pasar Ikan Manhattan lak ...


macam biasa .. order satu .. share dua .. dah dalam menu pun dia kata 2 platter .. soo ok lah .. tapi oyster tu memang mengiurkan ... soo satu je dah la .. sbb ada garlic bread agi ... sekali dia datangg ... nah koooooooo ....

humang aiii .... konyang bulat kami berdua ... tapi .. mungkin jugak sbb pagi tadi miss sarapan .. soo ni kira Sarapan + LUnch + Dinner lahh ... "SLUD" ... hehehe angin dah banyak lam prot ... sampai penin gak la rasanya ...

soo harini tercapai gak cita cita aku nak tengok citer The Mechanic n Sanctum ... memang best .... tapi .. nasib baik si vicky tak sesak napas tadik ... maklum lah .. citer dalam gua ... kalo orang ada claustrophobic memang aaahh  sesak napas jadinya ... aku cakap ... relaxx ... cerita jer ... siap leh dengar dia macam takleh napas .. risau gak aku ... dah laaa lama dah aku nye lesen PBSM mati ... tambah lak tak buat CPR lama ... huuuuuuuu ... haruuu ...

ape pun .. sempat gak tangkap leles .. bila adegan bapak dia mintak tlg selesaikan .. huuu (2 titik je .. kiri kanan) .. hehehe ... nengok ahh .. walau ape pun ... citer tu memang cite betul yg di filemkan ... hmmm .. coming soon ada agi ... 210 hours ke ape ?? tak ingat ahhh ...

hari ni yang best ... masa aku nak beli tiket .. bagus aahhh budak kaunter tu ... siap kasik idea untuk penjimatan .. suppose aku nak nengok sanctum dulu baru mechanic .. then dia cakap .. awal lagi .. tiket mechanic murah ..kalo awal 9 hengget jer .. kalo tidak jadi RM14  ... soo jimat laa aku 5 hengget ... ok lah tuu kan ?? yang best lagi .. sbb tak ramai orang kat sini ... jalan straight terus ke kaunter depan beli tiket ..panggung pun tak ramai ... nak beli popcorn pun tak beratur lama ... hmmm ...

Tapi rasa macam tak puas lak nengok sanctum 3D tuu ... :(  ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky