keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 18 Februari 2011

tak pepasal .... saja carik pasal ..

 harini mood hilang entah kemana .... dah la dengan bos takde ... udah ilang semangat ... tambah dengan si anu tu ... lagi laa takde semangat ... kepoci je lebih ... nyampah ahh ...

tah la ekk ... maybe sbb dia over acting sangat masa memula intro ngan aku ... nak tunjuk la dia tu bos pada aku ... jadi aku kena hormat la dia lelebih ... then dia cakap laaa dia ni keje ngan KSU jer ... pepagi buta KSU duduk depan dia tunggu dia buat keje ... wahhh hebat giloo ksu ngadap dia ekk ?? standard dia tinggi ... kalo kasik SKT ... kira dia nye standard tu susah laa kalo aku nak capai ... haduuu ... apasal ekk aku asyik dapat bos sengal macam ni ...

ha tu laa .. cakap berdegar-degar ... nak tunjuk pandai ... at last kena gelak ngan anak buah .... nak tutup file pun tak reti .... haduuuu .. haru jerr ... mana nak letak muka tu .... takyah la tunjuk hebat sangat ... kalo yer hebat ... tunjuk la dengan perbuatan atau hasilnya ... abis meeting semalam terus dia gi tempat aku .. ajak meeting kejap lam bilik bos ... nak bincang pasal yg meeting tadik ... haduuuuuu ... kalo yer pun .. ilek laaa ... kepochi ahhh ... pening tau kepala aku dengar dia cakap tu ...

soo tadi ... bos lama datang .. nak buat serah tugas ... tetiba jer aku rasa sayu ... cepat bebeno dia tukar ... tak sempat agi aku nak belajar buat dokumen ... belajar taktik taktik rahsia ... baru mukadimah jerrr ... walau ape pun .. aku bangga dapat kerja bawah dua dua pengarah yang lepas ni ... memang hebat n rajin ... dorang lak lebih rajin dari PP .. kenapa laa PP tak ikut dorang ekk .. takde laa sesusah kepala otak aku ni membereskan keje depa tu ...

satu agi yang aku tabik spring ..sbbnye depa ni takde laaa sombong semacam ... kalo ada kerja .. sesama selesaikan ..susah sama susah .. senang sesama rasa maaa .... takde la kasik arahan jer .. then dia pulak layan fesbuk .. huh .. hampess dooohhh .... kalo pi memana pun .. depa sederhana ... walau layak naik MAS .. depa tak kesah kalo pegi sesama ngan kami naik AIR ASIA ... tolong angkat barang sesama ... bukan kasik arahan suh angkat barang ... dah macam suh pencacai buat keje jerrr ... HAAA APE LAGI .. ANGKAT AAA BARANG NGAN BEG TU ... siott jer kann ??? .. itu baru PP ko ... kalo jadik pengarah .. aku tak tau aaahh ...
hahah aku memang macam ni ... selagi geram aku lom abis ... selagi tu aku ungkit ... peduli ape aku ...

seharusnya ... lebih baik orang ingat kat kita sebab kebaikan ... bukan keburukan.. maklum laa .. dunia ni kecik jerr .. esok lusa .. kalo jumpe balik cemana ?? confirm ke dia takkan mintak tolong kat orang tu lagik di masa depan?? haaa sendiri mau ingat laa ... ibaratnye .. kalo dah nak mati tu .. mandi sesiap .. pakai kain kapan leklok .. masuk kubo .. kambus sendiri aaa ... 

ahhh .. tak suka aaa dia ... tah ape dia nak ... aritu siap call aku banyak kali .. soo kebetulan aku takde kat tempat ... nasib ko ahh .. aku takkan call balik ... lagipun dia kan hebat .. soo tak perlu cari aku :)) .. hahahah lagipun .. aku kan teruk ... macam yg ko cakap kat orang tuu ... sooo .. aku tunaikan lah apa yg ko cakap tu ... kalo boleh .. sampai mati pun aku takmo tengok atau jumpe dia ... seriusssss ...... ape kes aku citer pasal minah sengal tu ekkk ??? blaaahhh ...

soo tadi tengahari .. alih alih dia YM aku ... hmmm ... entah ahh .. dia ni pun satu .. aku tak paham ... dah 4 thn aku kawan ngan dia .. aku still tak paham ... makin lama aku makin jauh dari dia ... silap aku atau dia ?? atau doa aku di makbulkan allah ? ... biarlah ... allah lebih mengetahui .. kekadang apa yg kita mintak tu .. tak semesti membawa kebaikan kat kita ... dan allah berikan yang lebih baik sebagai gantinya ... sooo redha je lahh ... n hari ni .. tak pepasal isu sensitif tu di ungkit ungkit ... arghhh .. senak otak rasanya ... kenapa dia takmo kasik tahu alasannya ?? nak tunggu ape lagi ?? makin lama makin susah nak lepaskan ... makin membazir masa aku jerrr ... susah aku nak jawab bila ibu tanya ... susah aku nak jawab bila orang orang orang bertanya ... at last aku jugak di salahkan :( ....

salah ke kalo aku setia pada yang satu??? ... salahke kalo aku mencari yang terbaik ?? salah pilihan ke aku ni?? entah ahhh ... soo .. disebabkan dia dah kasik mukadimah .. aku pun celup lagi dengan ayat aku ... nahhhhhhhhh ... GO AHEAD ..... huh .. betol ke ??? dan dan tu aku lak rasa lemah lutot ... terasa lemah selemahnya ... terasa jatuh di dasar paling dalam sekali lagi .... sadissssssssssssss ....
tapi lepas tu ... masuk lak YM dia lagi .... AMIE .....
bila aku tanya kenapa ... terus dia membisuu .. sampai ke sudah .... arghhhhhhhhhhh ...

masa balik tadi ... aku nampak si dia yang senyuman paling manis ... tapi aku tak de mood nak nengok n tegur dia ... aku jalan straight ... pandang bawah ... lalu tepi dia pun aku tak angkat muka ... takdak mood langsung ...sebal je rasa ....

 aku tau dia tengah serabut takde job ... tapi jangan la carik pasal ngan aku yang dah ibarat retak menanti belah ... serius ... aku tak suka menunggu lelama ... straight forward je lah .. buang masa aku jerr ... abis karan tau dakk? tambah lak aku semenjak dua menjak ni jenis cepat bosann .. tak kira apa .. aku cepat hilang minat n bosan ... soo .. better aku menjauhkan diri n senyapp...
sendiri mau ingat lahhhhhh ....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky