keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 22 September 2013

tahaup yer??

Sambil layan cerita lipas dengan bebudak ni tadi... sambil pekena biskut @ short bread hamper raya aritu... sedap gak... baru masuk biskut ke 2...

Abang : cik mie... tutup la ni... karang abang nak makan lagi....
Aku : laa.. makan aje la.. nanti nak kena bukak lagi... (dah 2 kali aku kena bukak tin ni)
Abang : alaaa tutup la... nanti karang habis cik mie makann.... macam mana abang nak makan nantii...
Aku : amboihh.. baru je ni tauu... sedap sangat la tuu sampai suh tutup terus...


~ It'S OnLy Me ~ Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky