keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 29 November 2015

pelik pulak??

 bawak adik ipar yg tengah sarat bershoping last minit ... bawak sekali budak 2 org nih ... nak tunaikan permintaan depa kononnya...ddalam kereta memang aku pasang chanel omputes jee... elok lagu yg aku suka dimainkan ... aku dok humming n nyanyi sendiri... tetiba kepala anak buah aku yg lelaki tu elok je keluar dari celah tetengah seat... elok je tenung muka aku ....

aku : aihhh ... kenapa abang pandang acik mie mcm tu sekali??
abg faris : heheheh takde ape ape laaa....
aaku : abis tuu ... apa yg abg tengok...
aabg faris : hehehe ye laaa.. abang tengok acik mie nyanyi keee...
aku : hahahaha ngape? Suara cik mie x sedap ekkk
 ni upah kena tinggal selalu bulan ni ...  sorang seko




adoiii mcm mcm laaa anak buah aku nih....



~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky