keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 6 Oktober 2011

Alamak .. Salah Bini !!....

hmmm ... tadi pagi masa tengah sarap dengan jiran sebelah dulu @adik Wani ... tetiba terbukak laa citer insiden masa dia pegi beli barang di kedai runcit kat rumah dia .... masa dia pegi kedai tu .. takde la ramai sangat orang .. ada pun 2-3 orang ... sepasang tu laki bini ... sorang kekanan .. sorang lagi ke kiri ...

... soo adik wani ni pulak ...dengan penuh semangat cari la barang barang nak buat cokodok ... soo dia ambik la ikan bilis .. then .. baru je nak pi ambik barang lain .. tetiba sang suami tadi datang kat tepi dia n cakap ....



Suami : mm ape ni??? Ikan bilis ??? nak masak ape ? 

Wani : ....dalam hati... HERANN jugak ni ...... (ehhh ... ikut suka aku la nak beli ape pun .. apasal dia sebok lak nak tau aku nak buat ape ngan ikan bilis ni??)

si Suami pulak ... agaknye sbb takde jawapan ... dia pun tengok la orang yang pegang ikan bilis tu ....

Suami : secara spontan cakap .... ALAMAKKKKKK ... SALAH BINIIIIIIII ..... heeeeee sorii .. sori .. (terus cari n pegi kat bini dia..)

then si wani ni tengok ... dorang ni dok gegelak sakan ... masa dah bayar n nak pegi .. kebetulan si suami lalu kat sebelah n dia cakap ....

Suami : Maaf ye tadi ....
Wani : ehhh takpe takpe ... 

haduuu ... ini kes pun ada ke ?? hahaha .. sib baik dia tanya ikan bilis je ekk ... wat nye kalo dia nak memanja n peluk pinggang atau tangan ke ape ... sah sah dapat penampo jepun satu ... hahahaha

gambar koleksi mr.Google jerr ... tq

~ It'S OnLy Me ~
weeee

5 ulasan:

sue-ab berkata...

hahahaha...gelojohnya sang suami...

Oasis berkata...

Wakakakakaak...lawaknya bila salah bini macam tu. Harap2 esok bila saya dah kawen tak jadi macam tu. Simpang malaikat 44!

Jijahh @ f.k berkata...

Sue .... silap orang daaa ... hehehe

Jijahh @ f.k berkata...

Oasis ... nengok dulu baru memanja okehhh ... hehehe

Zana Adieyza berkata...

hahahaha.. kelakar la.. x pasal2 salah bini..

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky