keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 13 Oktober 2011

BO-takkkkkkkkkk ....

Sedar atau tidak ... 
Ada banyak jenis botak ... 
kadang perasan jugak...
kekadang tidak.

warna hitam bulat bulat ...
banyak jalan cepat la botak ..
kalo dah teruk sangat .. tak boleh tidak ..
kalo dah tukar ... memang laaa poket sesak ...

yang ni memang perasan habis ...
dulu tebal .. smart abiss...
sekarang makin nipis ...

lelama terus habis ...

welllllllllll .... yg ke dua tu yg buat aku makin risau ... makin lama makin nipis nih .... puas dah aku tenyeh serum ... tak lebat punnnnnnnn ... : (    mahal tuuuuu .... takkan nak kena pegi Yun Nam lak ? atau Neetas?

dalam bilik air aku tu .. ada macam macam jenis shampoo ... asal tak kena je .. aku tukar ...
ada yg aku pakai .. lagi teruk dia gugur ...
ada aku pakai ... jadi banyak kelemumur...
ada gak aku pakai ... jadi banyak jerawatttttttt ....
tang ni aku tak tahan ... sakit wooo .... naik lak kat kepala ...
tergaruk garuk satu hal ... pedih tuuuuuu ....
bila aku pakai shampoo untuk rambut gugur ..udah dia naik kelumumur lakk ..
bila guna shampoo untuk kelumumur ... udah dia naik jerawat lakk  ...
sib baik takde untuk jerawat nye ekk ?? kalo dak mesti aku dah beli ... hahahah
tapi orang kata tak elok tukar-tukar shampoo ... aku takmo tukar cemana kalo makin lama makin teruk jadinya ?? .. kena la tukar gak ..

kekadang aku rasa macam nak skin head je teruss ... takde la risau sangat banyak yg gugur ... dari kecik sampai beso .. aku tak penah berambut pendek ... skang rambut aku dah pendek abissss ... panjang sikit dari sinead o connor nye rambut tauu ...

rambut aku ni dah la jenis nipis dan halus ... kalo dah selalu n banyak gugur .. memang laa nampak ketara sangat ... sib baik aku pakai tudung ... kalo idak .. agaknye pesen rambut cemana aku nak buat ekk ?? hahah berangan tak abis ....

tapi pendek pun ok gak ... macam yg kat dalam gambar tu haaa .... ok gak whatt?? .... bukan ada orang nampak pun ...

well tak elok gak kan kalo dah serupa ngan lelaki ... takpe aa .. kejap je .. sementara rambut aku jadi tebal balik ..... nanti aku akan simpan panjang balik ... sampai pinggang gituuuuu .... hahahah rambut jaman remaja dedolu laaa ....

tapi kan ... si botak yg kat sebelah ni ... aku memang minat sangat .... heheheh ... i like U Van. D..heheh baikk nye dia tenung tuuuu ....

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky