keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 18 Oktober 2018

Alhamdulillah tq Allah

alhamdulillah ... hari ni semuanya lancar... perjalanan ke kelas lancar.. sampai awal .. sempat ssarapan dulu ... saja aku pilih meja sebelah akak yg makan roti canai sensorang sambil ditemani akhbar.  sempat borak sikit .. sambil2 aku makan ubat .. dia pelawa makan ... aku mcm biasa la .. silakan kak .. bismillah ...

elok aku baru nak ngap .. akak tu dah siap makan ... bangun n g bayar.. tetiba budak roti canai melaung ... kak ... akak punya roti n teh tarik dah ada orang bayarkan ... aku pun tanjat gegegl ... aik .. siapa bayar? .... tuu akak tadi bayar ... oooo alahai .... aku melilau cari dia ... x sempat ... dia dah naik kete .. x ssempat nak ucap terima kasih ...

apa pun ... saya doakan moga murah rezeki n dipermudah segala urusan akak .. aaamiiinnn ... tq ye kak ... 

masa nak balik .. terserempak ngan kerani yg urus student uitm ni .. sempat sembang pasal aku x dapat sambung 1 subjek lagi tu .. hurmm ... nampak gayanya ... sekali ini pun aku akan sorang2 juga naik pentas... its ok lah .... sepanjang aku study .. geng diploma paling best n gila2 aku jumpa n kawan ... then solo rider... soo what ... xde yg akan menghalang .. small matter aje tuuu kannnns...

have a nice day yeah Allz .... dont forget to praise to Allah for everything .. look so simple but we sometime forget ...

~ It'S OnLy Me ~
Amietz

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky