keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 2 Oktober 2018

Sell fish @ menjual ikan


Bila xde.. semua buat x peduli.. aku gak kuar duit beli...
Bila Dah ada.. depa sesah x ingat dunia ... sampai aku sendiri pun x sempat nk pakai..
. siang dia.. pagi dia..petang anak beranak dia.. malam dia gak ... haaaaaa... tengah mlm tu baru turn aku...
Bila rosak.. wat dono jer semuaaa .. bangga lak cakap senang kalo g dobi. Basuh siap kering. Tak pun basuh ..balik sidai. Ok.. aku xde masa nk melangut kat dobi tu.. xde duit nak mendobi selalu ... kalo kira2 duit dobi saja tiap minggu.. dah boleh beli mesen baru kot....
Ok takpe... aku repair lahhh... sebab mesen aku kann... anak beranak dia semua bahagia membasuh kat dobi... org kaya.. biarkann...
Bila dah ok ...ehhhh ... slamber jerr anak beranak dia sesahh.. hoiiii... specis ape engkorang ni? Datang dari gua mana?
Hahahaha hadoiii... x cakap ..aku yg sumbat... dah cakap nanti ada jugak yg sumbat ... nak sumbat.. biarlah... memang saja aku nak ckp...

~ It'S OnLy Me ~ Amietz

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky