keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 8 Mei 2009

Selamat Bertunang ...


oh yaa ... Tahniah buat salah seorang sahabat yang akan melangsungkan pertunangannya pada esok hari 09 Mei 2009 ... maaf kerana tidak dapat menghadirkan diri walau telah di jemput dan diingatkan beberapa kali sebelum ni .. maaf Na .. aku tak dapat mengelak sbb ada peperiksaan pada 09 dan 10 Mei 2009 ... final exam aku ... insyaallah kalo takde aral ... ada rezeki nanti .. aku sampai laa kat umah ko masa ko kawen nanti k ... insyaallah .. ape pun aku doakan kebahagiaan dan kesejahteraan cinta yang ko bina nanti ...  

hemmm buat sorang lagi kawan @ "adik" yg sedang di lambung ombak badai .... harap bersabar n bertenang selalu ... insyaallah semuanya akan selesai juga nanti ... langit tak selalu cerah ... tapi mendung pasti berlalu nanti ... i will always here when you need someone to talk to .. ok ... 

---------------------------------------------------

hemmm dalam hidup pasti ada suka dan duka kan ... ape pun.. tak ada sape di dunia ni  yg mengharapkan perkara  buruk hadir dalam hidupnya ... apa yg pasti ... lakukan yang terbaik utk diri sendiri dan orang orang yang di sayangi ....  selagi ada mentari esok hari .. pasti ada harapan baru ...sooo ...  jgn cepat mengalah n bertenang selalu ...  

my quote ~ 

Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, sooo.. HanTam SajAlaH..


~It'S OnLy Me~ ~ aMIetz ~



2 ulasan:

Fadhlah berkata...

adik mana tu?ko ada berapa adik ek?

Amietz.fk berkata...

uish ko ni .. pahsan lak .. orang lain lah ... hehehe .. banyak gak adik angkat aku .. abg angkat pun banyak ... hehehe bf terangkat je takde ... waaa sadiss ......

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky