keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 7 Mei 2009

Ohh! La! La! ...

Ada cerita yang aku anggap kelakar dalam hidup aku .... hemm .. dah menjadi perkara biasa bilamana aku kemana-mana sekali pun .. pasti ada mata yang tak lepas memandang ..tak kira .. kecik, besar, tua, muda, lelaki ke .. pompuan ke .. sama jerr ... tak pula aku rasa rendah diri mahupun marah pada orang yang terpukau melihat ku ... ahaks .... cuma dari gaya dorang memandang aje la yg buat aku tertarik ... 

 yg bebudak biasanya akan tengok dan tengok ... ada yg terbukak je mulut sambil merenung tajam ... hahaha biasanya kalo bebudak ni .. aku akan senyum n kenyit mata je ... 

kalo yg besar ... bila aku pandang balik ... dorang akan cecepat pandang tempat lain ... ada gak yg terbukak mulut sambil tengok aku ... agaknye itu la 1st time dia tengok orang besar kot ?? hehehe ...

sooo dalam banyak banyak yg pernah aku jumpa ... ada laa satu hari aku dok jenjalan cari barang ..  elok je aku lalu depan group of 3 guys ni ...yg salah sorang tu memang dari jauh lagi dok perati aku ... soo bila aku lalu je ... dia terus bangun n cakap ... Ohh! La! La! ... hahahaha ... ape kena ngan mamat tu pun aku tak tau aah ... tapi dalam hati aku bagai di geletek .. nak gelak pun ada ... hemm bebudak muda .. biasa laa perangai gila gila .... last last budak tu jadi kawan kawan aku jugak ... hemmm kalau tak silap aku ... ni masa aku study kat Alor Star, Kedah ... year 1995 kot ... masa tu memang popular ngan lagu ...~ KRU ~ Ohh! La! La!  ....

KRU OHH! LA ! LA ! LYRICS
Khabar-khabarnya bukanlah calang wanita
Aku terpesona dengan lirikan matanya
Oh aku bukannya mudah untuk jatuh cinta
Tapi kini kupercaya cinta pandang pertama

Hei wanita lihat apa telah kau lakukan
Aku hanyut dalam khayalan
Gerak gaya dansamu menggoda
Sukar untuk dilupakan siang malam kufikirkan

( korus )
KAU BUAT KUKATA... OOH! LA! LA! LA! LA!
SETIAP MASA... OOH! LA! LA! LA!
BICARA MEMPESONA... OOH! LA! LA! LA! LA!
MANA SAJA KAU DI MINDA... OOH! LA! LA! LA!

Uuh jelita
Hatiku telah kau curi dan kurela
Ingin bersama walau dalam lena
Dan aku bukannya mudah untuk jatuh cinta
Sekali kuterpandangmu selamanya merindu


Kau punya reputasi sehangat api
Menjadi tarikan mata walau dimana
Kehebatanmu hmm... sering diperkata
Sudah pasti kutergoda bila bertentang mata
Ekspresi ku ini tentunya dikau mengerti
Moga hasrat di hati kan merealisasi
Tetap harap cinta kan menggerlap
Makin wajahmu kutatap semakin kuterperangkap

( ulang korus )

Yang ku alami mungkin misteri
Ketika ini
Mungkinkah sudah ku jatuh cinta
Yeah dapatkah kau rasakan apa yang kurasa

Oh tak pernah tak bisa ku kawal diriku
Separuh nyawa aku merindu
Ku berdebar bila bersemuka
Ku tidak tahu mengapa reaksiku yang ketara

( ulang korus )

 

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky