keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 17 Januari 2010

jatuh cinta ..


On the way back dari KL tengahari tadi ... jijah stop isi minyak kat Dengkel ... alih alih pam seblah jijah tu ada laa kereta ni berenti ... uhhhhhhhh ...
tetiba je jatuh hati kat 4 x 4 nih ... saja je bawak lambat sbb nak nengok lelama .. n mamat ni baik jer follow jijah sampai ke stadium jugra nih ..
aduh makk ... jijah jatuh centa .......... HUMMER ..

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

Insan Biasa berkata...

ye aku pun berkenan gak ....
hihihi ...

Insan Biasa berkata...

Pulamak !!! best tu ...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky