keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 22 Januari 2010

sick ...

Semalam sebelum balik .. jijah dah cakap kat bos .. esok jijah nak cuti .. cadangnye nak buat assignment ... tapi malam tadi bebetul tak larat ... seram sejuk n shaking... soo mintak paklah beli nasi n makan ubat ... tros pitam lepas tu ... sesedar pagi masa adik ipar ku kejutkan .. n aku jawab aku cuti .. tak larat beb .. siang malam pagi petang .. tah sape sape SMS aku .. hahaha tak sempat nak jawab ..padam balik .. hehehe .. udahnye aku lelap pagi tadi lepas jawab tu ... teros padam lagi sampai jam 9.45 baru sedar .. whoaaaa ... jarang jadi gini .. biasa sblm jam 8 aku dah sedar .. n kalau gegolek balik pun .. aku susah nak lelap gak .. sudahnye penin kepala jerr ... syukur laa dah ok sikit demam .. cuma selsema je la .. ada lagi sesikit ... ni kira k lagi .. sbb nye kalo bebetul aku demam .. mau seminggu tak bangun bangun n tak makan ape menda ... kang ada laa yg aku merepek meraban mengidam memacam .. cian laa sape yg kena masa tu ... bangun .. mandi .. basuh baju n masak sarapan tuk aku n tros start wat assignment .. now tinggal 20% utk satu assignment ... esok satu lagi kena buat .. insyaallah siap la kot .. aku dah dapat isinya ... tinggal nak karang je lagi .. BI yg letiss tuu ... kalo BM .. sap sap soii .. hehehe ... esok kenduri si Sali .. mm nak gi ke tidak ... fulus kerin dah sesangat ni .. lusa sure kena top up minyak nk ke shah alam lagi ... aku rasa mcam dah lama giler kering nihh .. hahaha ... takpe .. takpe . tuk masa depan ...sabo jijah sabooo ... ~ It'S OnLy Me ~ weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky