keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 28 Januari 2010

morning dew..


Letih je rasa pagi ni .. mata aku masih rasa berkarat n letih ... semalam tah manusia mana call aku kul 3.45 pagi ... ajak nak bersembang .. adoii .. kalo yer pun .. tengok la time mana .. wat terkejut jer ... then semalam jijah tertidur depan lappy sbb nye semalam ... defrag n scan 4 virus .. lama sangat menunggu .. tetido terus .. soo lepas cakap ngan manusia tu .. jijah off lappy n trus sambung tido ...
actually yg buat aku angin n rasa malas nak jawab .. sbb nye... dia suh aku call sbb dia nak sembang ngan aku ... ehh .. heloo ... aku takde share saham ngan mana-mana syarikat telefon ok ... bayar bil macam korang gak .. soo sekali dua ok laa .. 3-4 kali melampau namanya .. kalau hal hidup n mati .. memang aku akan jawab ... sori laa ekk ..
harini banyak keje nak settle .. semalam separuh petang tak jadi keje ... tah kemana fikiran menerawang .. langsung takleh consentret .... kelmarin .. nasib baik dah settle borang keselamatan ... harapnye cepat laa settle ...

n dia ... aku takmo argue ape ape ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky