keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 20 Januari 2010

dunia baru



isk ... duduk sekali ngan geng ni ... aku rasa macam duk kat Sabah & Sarawak jer ... tetiba teringat lak pengalaman masa gi Sarawak aritu. bukan ape .. cara dorang cakap tu ... heheh best gak kalo dapat cakap slang sana ekk... kekadang bila dorang cakap .. jijah dengar je ... hahaha macam paham

mm satu agi kalo g umah Vicky .. adehhh .. kekadang dia tesasul cakap tamil ngan aku lak ... kalo dia ngan mak dia sembang ... lepas tu mesti dia sound ... amie paham ka? hehehe ...

masa jijah mengajar tabika doraemon dulu ... masa umo jijah 17 thn laa ... lepas spm .. sooo ada laa bebudak kecik kelas aku ni .. alahaii manja nyee ... yg jijah kelakar dorang cakap cina ngan jijah .. alahaiii tak paham laa .. tapi balas gak laa cakap dia .. agak agak aje laaa.. kalo dia sua bekal ... jijah cakap laa ... makan laa .. tak pun suap je kat dia ...
satu ari tu .sorang budak pompuan dok cakap ngan aku dalam bahasa cina .. then budak lelaki ni pandai speaking english ... heee selamba je dia cakap ... heii .. teacher cannot speak chinese ... sambil sengih sengih nengok aku ... hahahah sempat agi dia dok ngumpat aku yerr... tapi budak pompuan ni selambe je cakap ngan aku ... kekadang dorang ni suka kalo dok menyerendeh tepi tepi jijah ... memanja laa kekonon ... mmm .. layan kan jerrr ....
ape pun pengalaman lama memang superb, happy n banyak mengajar selok belok kehidupan .... syukur .. alhamdulillah ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky