keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 18 Januari 2010

jalan jalan ngan dia ..






mmmm gambar ni snap ... waktu jalan jalan di kuantan aritu .. saja je corat coret ... jalan sorang ... kawan jijah tengah layan dia nye joran .. elok je memancing kat tepi pantai ... kejap je dah dapat 3 eko tu ... tapi kan kelakar sbb nye ... punya dah lama jijah tak pegang joran (last masa mencandat sotong 5 thn yg lepas) macam dah ilang skill lakk.
.. soo .. masa dia balik carik umpan sotong dalam peti sejuk bilik dia ... jijah la kena pegang joran .. tak sedar lak dah ada ikan .. hahahah .. masa dia ambik balik joran ...
dia pun cakap ............ "ehh... yangg .. ada ikan laaaaa"
"Haah?? ye ke? " wahhh buat terkujat lakk ....
"apasal tak tarik?? ..
"takde rasa sentap punn.."
"nak biar ikan telan sampai ke perut ke??" hahahah..
hahahahah sesedap rasa je gelakkan jijah ekkk .... takpe .. takpe ... ada hari jijah ngap diaaaaaa...


~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

EYANG RESI 313 berkata...

Manakala Allah memberikan kita karunia, Allah ingin kita menyadari kabaikanNya.
Manakala Allah membuat kita kehilangan Allah ingin menunjukan kepada kita kekuasaanNya yang luar biasa.
Allah menginginkan membuat kita paham bahwa Allah menampakan diriNya kepada kita dalam anugrahNya.

Kepasrahan adalah keputusan sikap untuk tidak melakukan kesalahan yang sama seperti yang dilakukan pada masa lalu Jadikan kehidupan ini menjadi sesuatu yang lebih positif dan menyenangkan. Bahwa Hari esok akan lebih baik dari hari sekarang.

Dengan mengenal diri sendiri, seseorang akan sadar dan mengerti tentang kemampuan, karakter, potensi dan kekurangan yang dimiliki di bumi mana ia bertempat serta berdiam diri. Dengan pencapaian kesadaran itu pula, setiap individu yakin akan adanya kekuatan, kekuasaan Maha Besar yang berada jauh dibandingkan dengan diriNya.

Cerahkan hati dengan pancaran sinar Illahi
Tebarkan kedamaian dengan cinta kasih dan kelembutan.
Tetaplah berkarya mengisi kreatifistas dengan pancaran cahaya Illahi
Karyamu tetap dinanti.......

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky