keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 28 Januari 2010

Patut ke tidak?


Hahah ... patut ke tidak .. kita bertindak mengikut kepada penilaian orang? sbg contoh .. kalau orang kata kite jahat .. kite wat jahat juge la kat dia (kat orang tu je la) ... puas ati kan ... hahah .. jahat ke aku ???
tapi kat pompuan ni memang aku akan buat ... sbbnye dah abis sabar .. lagipun sape suh dia mintak sangat nak rasa macam tu ... hahaha ... rasa la ko ... buat baik berpada pada .. buat jahat ... alang alang kasik sekali ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

~0~ berkata...

buat je...hahahhha

Redbloodsnow berkata...

SAPE PPUAN TUH KAK JIE. PERHEMBAT JEK NGAN TUMIT KASUT TINGGI CAM LAM PIC TUH..HEHEHE


:p

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky