keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 4 Mac 2011

Jenjalan ..


 Gheeee .. nama je aku dah duk keje kat sini 4 thn .. tapi hakikatnye .. kalo tanya pasal Putrajaya ... I'm lost ..
semalam aku tunggu dia di Stesen ERL .. then dia ajak makan makan dulu .. sbb lapar sangat ... (ye ah .. dok balun roti jer dari kelmarin .. tambah ngan demam ... lagi laaa takde tenaga ...)
soo semalam aku riki laa kat Wani N Nozie (skandle nasik lemak) ... sib baik ah dorang ada .. bila dia sms je cakap nak gi makan .. aku terus blurrr .. hahahaha ... ingat nak bawak ke dengkel jerr .. lupe lak ada banyak gak tempat makan kat sini ... cumanya takut makan langsat (sesat jalan daa ) lebih dari makan nasik jer laaaa ..
 antara cadangan ...
a) Presint 8 atau 9
b) Taman Warisan
c) dataran Masjid Putra ...





lahai .. ape la aku ni ... soo sampai je .. aku tanya dia

aku : abg nak mam ape ??...  
abg : Nasikk .... Nak makan banyak banyak .. abg lapar ... 
aku : hahahaha sadisnyeee ...

soo aku bawak la pi masjid putra .. makan nasik kat bawah tu ..minum ayag kelapa sorang sebijik sampai kembung ... tapi sedap gak kelapa dia .. siap ada rasa gass tuu n rasa manis manis jerrr  ... yg aku nye ada hingus jee ... yg dia punya isi tebal lagik ... soo dia pun kaut laa kasik kat aku :D ... gheeeee i like :D:D:D:D ...aku makan kek jer masa teman dia makan (bukan malu malu okeh .. tapi sbb tengahari tu aku dah balun nasik kukus ayam rempahh ... besaq ayam diaaa .. cedapp sangat  ...

soo masa dah abis makan ... kami naik laa kat atas .. n tetiba dia nampak lak tempat orang lukis lukis tu ... wahhh ... tetiba dia ajak aku sekali .. wawawaaa ...  berdua ke ape ?? hehehe memang aaa dua dua .. tapi sorang satu .... aiyarkhh ... ok la tu ... hehehehe soo layan gambooo

~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

alfa juliet berkata...

comel gambo tu

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky