keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 9 Mac 2011

aku dan Tam Spider

Haduu ... tah ape kes la semalam .... jam 3 pagi aku bangun jumpe Dr. Tan ... then tido balik aku leh mimpi Tam Spider ... masalahnye kalo setakat sekali imbas tu memang la normal ... tapi ...
aku mimpi aku dalam perjalanan (long distance) .. soo di satu perhentian .. aku berenti rehat n minum secawan ... tempat tu macam warung biasa je la ... tepi dia ada kolam .. ala-ala macam citer mak limah .. belakang warung ada tasik gitu .. tapi ni lebih macam kolam ikan laaa ... ada orang leh duduk duduk kat tetepi tu ...
soo tengah aku minum minum tu .. tetiba je tam n the geng datang ... alamak ... terus rasa dag dig dug ... hensem sehhh rambut diaaaaa ... hehehe .. aku senyum je la ... then dia tanya .. leh ke dia nak join kat meja aku .. soo aku pun ok jer ...
sooo untuk ramah tamah .. aku pun cakap laa ... DAH LAMA AKU TAK DENGAR BERITA PASAL DIA .. n aku citer aku pernah tengok dia secara LIVE di KB Mall ... .. sembang .. sembang ...
soo aku citer lagi ... aku kata masa tu aku over xited lakk ... balik shoot gambar dari taman diraja terus gi KB Mall ... lepas tau dia nak perform .. siap leh tunggu ...
then aku citer lagi ... masa tu niat tak baik .. saja nak show off kat member yg aku dapat tengok dia live .. aku pi Shoot gambar dia .. sampai 2 kodak abisss ... tapi bila cuci ... haduuuuuuuu ..... aku salah setting daaa ... aku pi set gambar Micro (gambo bunga) .. alalalalaaaa abis dua dua kodak aku ... sekeping dua je yg ok .. :)) (padan muka aku .. niat tak baik)
tapi yg aku kelakar tu .. punye la sembang macam dah kenal lama ... kira macam kamcheng abes laaa ... siap gegelak sakan jer ... hmmm ... i like ... tapi kan .. mesti dia tak mimpi semalam kan ?? sbb kat mimpi aku je dah berjam jam ... aku sedar sblm jam aku bunyi ... 5.50 pg..
tam .. tam ... best nye sembang semalam ... anyway .. aku memang suka nengok rambut dia ... lembut je rasa ...  hehehe agaknye mem dia jeles tak kalo aku sembang baekk punya ngan tam ???

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky