keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 1 Mac 2011

Intro pertama ...

 ok ... aku jarang berbicara pasal dia dalam blog ni .. sebabnya aku pun jarang dapat jumpe dia ... tahun lepas ... 3 atau 4 kali shj ... n this year dimulakan selepas 9 bulan aku tak jumpa dia ... sib baik tak cukup setahun ...
beza yang dulu dan yang terkini .... ?
 ok .. yang dulu ... kami tak jumpa sebab betting :D ... iyer .. bet .. sama umur .. perangai juga sama gila ... happy go lucky ... ko cabar aku .. aku terima .. then kita bet lagi ... soo in the end ... dua dua lost ... oo yeah .. dia yg menghilangkan diri ok .. bukan aku ... soo aku takmo citer pasal dia ... BORED ... dah BASI ...
ok .. tentang dia ... soo last week aku balik kampung .. n dia jugak ada hal di kampung ... welll KEBETULAN ... tapi yg ok nyer ... dia banyak membantu ... pagi itu ... jam 5 dia dah sampai di stesen bas KB (dari jerteh ke KB .. just nak ambik aku dari bus stand n then hantar aku ke bachok n ke KB for meeting hmmm) ... n bas aku sampai ... nearly 7 ... soo kata dia .. sempat gak la tidur satu jam dalam kereta ... ALAMAK ...
2nd ly ... dia juga menyusahkan diri ... turun dari jerteh ke Bachok utk ambik aku .. then pegi ke kb utk hantar aku balik ke kl n dia sendiri pegi ke singapore ...
good news >> dia dah jejak kaki kat umah aku macam yg pernah dia mintak dulu ...n dah meet my mum secara non formal nye ... just intro okeh ...
bad news is .... NIGERIA telah menjadi kenyataan ... well ... betul kata dia ... one day dia kena berjauhan juga dari aku ... dan ianya akan menjadi kenyataan dalam masa 10 hari ...

2 B CONTINUED ....



~ It'S OnLy Me ~

weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky