keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 13 Mac 2011

@puncak Perdana

 well ... now aku di kelas ... last class for today ... tak sabar neh nak balik ... sleepy gilak ... semalam buat keje last minute ... hahah sampai ke tengah malam dok buat article review ... urghh ... tak sukee ... tapi kena buat gak ..
sesambil buat keje ... layan astro ... udahnye astro lebih dari buek kojo (citer hantu jer semalam kat astro...seronok gak..seramz pun ada ... agipun aku sensorang jer .. yg lelain ... school holiday la katakann .. soo memasing ada tujuan memasing ahh)... jam 3.30 pagi tadi baru dok terhegeh hegeh print out assignment n dok binding ... heheh ape pun ..legaaa .. dah hantar semua .. soo ada lagi 3 je yg lom hantar ... ilekkk ... on the way .
 tadi pagi .. memang aku sleepy sikit masa driving ... tapi aku yakin betul aku tak nampak kete tu kat belah kiri aku .. soo masa aku kasik signal nak ke kiri .. tetiba je kete proton saga kelabu tu hon aku ... herkkk .. terkujat dennn....
masa dia potong kete aku belah kanan ... aku kasik laa signal tangan (SORII) ... haduuu ... bahaya sehh ... banyak sangat titik buta ... ataupun sbb kete tu warna dia pepagi hari memang nampak invincible (alasannnnnn) .. heheheh ....
tak sabar nak balik ....
~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky