keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 2 Mac 2011

kenyang kebontang ...


 syukur alhamdulillah ... tadi masa gi cafe .. tetiba tak tau nak makan ape ... tak selera jer rasa ... tapi bila dah sampai ke kedai hujung tu ... wahhh .... sayur taugehhh ... sedap nye ... kalo gu dengan telo dadar .. mesti lagi best ... tapi telo dadar takde la pulak ... sooo ikan je lahh ... tengok tempat ulam .. ada timun .. salad .. kacang botol .. baby tomato .. bulat bulat n segar betul ... soo aku ambik la 4-5 biji ... sedappp ... 
  korang dah mamam ke ?

~ It'S OnLy Me ~
weeee

3 ulasan:

Cik SHiNJU berkata...

Jijah...kita makan sambal tumis udang + petai td..opsss..bukan makan tapi 'melantak'..heheh :P

Jijahh @ f.k berkata...

whoaaa meriah nyee ... kat sini kite takut nak makan lelebih .. cas mahall

hani@debumelukut berkata...

kita nak diet..niat aje..jadi ke tidak belum tentu.

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky