keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 7 Mac 2011

sadis nehh ...

 esok petang ... berangkat lah dia ke Nigeria ...
uwaaaaaaa ... sadizzzzzzz .... sebulan .. dua bulan .. tiga bulan .. kira ok la ... tapi ...
8 bulan ..... herkkkkkk .... sabo jerrr ... rindu tahap gaban ahh gamaknyerr ...
ngape laa kena gi jejauh ...
ni pun kira nasib baik sempat gak jumpe dia 2-3 kali di kelantan n Putrajaya ... kalo idak ... kira bye-bye dalam YM ngan HP je lahh ... takpe lah .. harap semuanya selamat sihat la yerr ... risau gak bila dia citer kes kena bunuh tu ... haduu ... dan dan tu aku rasa haru biru ...
aku tanya .. ngape dia nak pegi ?? udah periuk nasik kat sana katanya ... mmm yer jugak .. dah 3-4 bulan dia tak keje ... susah gak ...
sblm pegi ada laa dia sebut nak tapau asam nak bawak gi sana ... jeruk buah buahan kering tu ... soo aku ambik kesempatan gi banting n beli laa apa yg ada .. soo ada satu dua yg lain lain sikit ... buah tomato kering n buah kiwi .. yg dia nak peria kering tu .. tak dapek nak nolong laaa ... soo dapat la satu tupperware sederhana ... (dia memang suka makan asam-asam tuu ... lagi lagi jeruk mangga ... aku pun tak macam tu daaa .. hehehe agaknye kalo aku kawen ngan dia .. n aku pregnant ... maunye dia yg ngidam n makan asam lebih dari aku kot ??? muahahaha berangan tak abessssss) 
mmm kebetulan gak ada serunding daging sekilo .. soo itu pun aku tapaukan utk dia .. hmm sekurangnya kalo dia tak lalu nak makan ... boleh aaa buat appertiser kann ?? ... gheeeeee .... tu je la aku leh kasik kat dia ... sekurangnya dia tau aku ingat kat dia ... kalo dia tak ingat kat aku .. nak buek cemanoo ... hantam sajalah ...

ecehhh .. siap dia pesan memacam kat akuu ... suh jaga diri ... studi leklok ... bawak kete leklok ... jaga kesihatan ... n memacam lagik laaaa .....  hehehe nasib baik takde jgn noti noti ... hiks ... dia tau aku budak baikk ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

hani@debumelukut berkata...

cian...bertemankan rindu lah nanti yer...dah adat berkasih mcm tu nak buat cmna kann...

aDieyZa berkata...

xpe dear.. jauh nanti mesti makin rindu.. bila makin rindu, makin bertambah sayangnya..

serunding daging?? sedapnya!!!

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky