keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 21 Mac 2011

Syatrah dan senaman ..

hiks ... sejak sekolah ni .. ayat syatrah semakin hebat dan memacam laaa dia citer .. buat itu .. buat ini ...
bila dah siap mewarna kat umah tu .. siap cakap ...

Sik Mie .. Sikk Mie (Acik jadik Sikk jerr?? haduu beratt) ... nanti Sik Mie kasik BINTANG yerr ...

semalam lak .. dua kali dia tunjuk kat aku aksi aksi masa senaman ... yg tak tahan tuu .. siap ajak aku buat sekali ...

hahaha tang angkat kaki yg tak tahan tu .. siap jatuh tergolek golek ...


 nah kooo .. sekali dia angkat kaki ... macam akrobatik jer ...

toleh kanan .... 5,6,7,8,9,10 ..
(tiap kali kira mesti start 5... pasai apa??) kiri ....
 atas pulakk .... tangan dua dua tuu ..

 kaki pulakkk ...
hmmm ... tu belum masuk silat yg ibu fidah ajarkan tuu ... hiah sana ... hiah sini ... sib baik adik kecik agi ... kalo tidak tah sape jadi mangsa dia lawan gusti tak tau laa .........



~ It'S OnLy Me ~ weeee

2 ulasan:

Oasis berkata...

wah bagusnya. Kecik2 dh buat senaman. Dah lah chumel. Hehehe

Jom ikut uncle gi jogging...

Jijahh @ f.k berkata...

pantang di ajak tu ...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky