keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 23 Disember 2011

Bila Cik Jah Mood ke-laut ...

 aku tak tau apa yg terjadi pada diri aku semalam ... memang mood ke laut ... dari pagi sampai ke malam mamai tak abis ....


Pagi 
pepagi lagi sampai kat opis .. lepas aku park kereta kat B4 ...terus masuk dalam tunggu lif .. elok aku masuk lif .. aku pun tekan B4 (menyala) ... lif tetap naik atas ... sampai B3 ..ada sorang akak ni masuk ... dia pun tengok butang lif n tekan G ... then dia pandang aku (belah belakang) .. lama dia tenung aku .. bila aku tengok dia balik ... dia senyum .... n that time .. baru aku perasan ... aku tekan butang B4 rupanya ... mesti akak tu pelik nengok aku kan ... aku wat derk je n terus ikut dia keluar lif ...

Tengahari ...
lain menda yg aku nak buat .. lain benda yg aku ambik ... lain tempat aku nak pegi ... lain destinasi aku sampai ... udahnye ... aku kemas tempat je ... takleh nak buat kerja yg memerah otak ... (tanda awal keserabutan otak melanda) ... sama gak time lunch ... cadang nak makan nasik .. udahnye aku makan chicken chop ... udahnye sebuuuuu rasa ...

Petang .... (lagi haru) ...
suppose macam biasa kena punch sebelum balik ... ini tidak ... aku dah sampai PICC ... kena patah balik .. mana tak nye ... aku tak puch lagik ... yang buat aku tersedar pasal HP .. aku cari HP dalam beg .. rupanya ... HP .. sekali ngan wallet .. aku tinggal kat dalam lagi meja ... elok la sangat ... patah balik ... naik punchkad .. singgah level aku ambik wallet n HP ... balik semula ....

Malam .... 
aku plan nak sembat kain batik sarawak yg aku buat baju kurung tu ... turun bawah ... kat tangan aku ada HP . benang, jarum n gunting je .... Kain ??????? .... naik la semula kat tingkat atas ... elok je kain tu aku letak kat atas katil ... hmmm .... elok la sangat ....

cik Jahh .... cik Jahh .. apa nak jadik .... nak kata termakan semot ... rasanya macam takde la pulak .. nak kata bulan mengambang ?? tak juga .... walau ape pun .. semalam adalah yg paling worse ... harapnya hari ini lebih baik dari semalam .. dan esok lebih baik daripada hari ni ... Insyaallah ....


~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky