keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 21 Disember 2011

Kalau la Mak kepala angin ...

 semalam cik Jah kuar soping ngan geng Cikaro ... maklum leerr ... SOGO Sale .. heheheh ... cadang nye nak beli baju  utk pompuan   n cincin Denni yg dah lama Cik Jah nak beli ... tapi ... lain lak jadinya .... banyak laaa benda yg menguji kesabaran cik Jah semalam ... dari mula nak pegi .. sampai la balik ... sib baik leee Cik Jah (C'Jah) ni bukan kepala angin kooooooo .. kalo idak .. mau aku harukkan semua ... mana taknye ...
 
Masa Pegi .... 
dari opis .. C'Jahh bawak kete .. sampai simpang opis wanita ni .. kete berjela jela beratur nak seberang .. elok satu dua C'Jah kasik lepas .. alih alih ... aikkk banyak la pulak ambik kesempatan (ini mengurangkan tahap kesabaran cik jahhh ...) ... udahnye aku la pulak lambat ... takpe le .. sabooo ... C'Jah redahhh ...ingat nak lalu jalan jauh sikit .. tapi sampai lampu ... hijau la pulak .. hehehe Cik Jah tumpang menyempit la jugak ....

sampai Park n ride ... orang suh tekan butang yg kuar tiket ... cik jah pi tekan butang Telefon ... hahaha udahnye mesen pun cakap ... "Be patient ... your call have been connected " alamakkkkkkkk .... gabra katak kejap .. cecepat tekan butang tiket n cakap .. alamak .. sori yee .. salah tekan ...
kawan cik jah lagi best .... dia cakap >>> saya nak burger satuuuuuu ..... hahahahaha
aduii .. ape laa melalut ....

sooo tunggu train dekat 20 minit ...

soo bila dah sampai sogo .... kan kena lalu atas jejambat .... ada laa pakcik sorang tu jual tisu ... memula aku dengar dia cakap 4 peket 1 ringgit rasanya .. then bila kami lalu ... aku dengar dia cakap ... 
tisu gemuk ke tisu kurus ke .. boleh campur campur ....
amboiiiiiii .... mementang lerr ... geng kami ni ada kecik beso ... sesedap rasa nampak .... wat derk jer ...

then gi beli cincin Denni dekat area Maybank Sogo tu ... heeeeeeeee ... dah lama nak beli ... akhirnya ... di jari manis makk jugakkkkkk .... sukerrrrrr sangatttttttt .... Alhamdulillah ...

then ... beli kasut .... ni satu lagi haru ... tah mana dia pegi ... lama gak aku tunggu situ .. panggil budak lelaki yg ada kat situ ... dia cakap .. kena tunggu kak .. promoter dia keluar jap ... ehh bape banyak tunggu daaaaaa ... dah tu bila dia sampai ... muka kelatttt ....

sabo la dik .. akak tau musim sale ... memang laa ko dah penat .. tambah lak dah sehari suntuk ko berdiri kat situ kannn ... akak pahammm sangat .. tapi cuba laa senyum ... muka dah cantik .. tambah cantik lagi ...good for u too ... manusia memang banyak ragam ... tapi tu dah keje ko dik ... layankan jer laaaaa  ...

selesai beli kasut ... terus balik .....
naik train ... naik erl ...
masa masuk dalam ERL tu ... banyak lagi seat kosong ... aku pun pick yg hampir dengan pintu ...kebetulan sama masuk ngan aku ... ada dua budak pompuan .... salah sorang tu tetiba letak beg kat tetengah seat yg aku nak duduk tu ... tetiba je dia cakap ...........

budak : ehhhhhhhh kakkkkkkk .... (macam tak kasik aku duduk)
aku tak jadi dudukk ..dalam hati... (apasal lak dak sengal ni .. main cop cop tempat lakkk) ..
aku pun cakaap : huh ??? mmm... nak duduk sangat ... duduk lahhh ... sambil bla cari tempat lain ... 
dalam hati bengang giler .. tapi sbb dah penat jalan .. macam tak kuasa aku nak layan kesengalan dua orang budak tak cukup umo tu ...
padahal boleh aje kan aku duduk situ .. bukan ada nama dia pun .. atau ada nombor seat tempat duduk dia ....kecuali laa dia dah letak barang dia atas seat tu .. n aku alihkan ... memang aaa aku ni jenis selfish ...

tapi untuk satisfiedkan kebengangan aku .. aku ambik gambo dua budak sengal ... untuk aku jadikan storey morey aku .... hahahahaha .... ambik kooooooo ... femes satu Malayaaaaaaa .... opsss ... tak baik buka aib orang .nanti takut allah buka aib kita lak ... sooo.. aku kasik gambaran je la ... muka dia .. aku dah pakaikan spek mata ... n budak tu memang dia tengah renung tajam kat camera hp aku ... hahaha tau maluu  ....

 well ... sesuai ngan tajuk atas tu .. kalau laa mak kepala angin ... memang laaa abis kes kes kat atas tu mak harukkan ... tapiiiiiiiiiiiii .... sabar itu lebih baik ...... sabar cik jahhh sabarrrr ...

tapi kalo mak ilang sabar.... gini jadinya >>>>> HIJAUUUuuuu



~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky