keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 22 Jun 2022

nak tahu dan ambil tahu

alahai .. ramai lak komen pasal ayat ni kat FB aku ... sebenarnya semalam aku terfikir sendiri .. sepanjang masa since aku start sakit ni .. aku tak pernah bagi tahu orang pasal sakit aku .. satu sebabnya ialah aku memang tak suka cerita ngan orang dan aku rasa itu hal peribadi aku .. cuma ada lah beberapa orang saja kawan-kawan rapat yg tahu ... itu pun sebab aku selalu sembang pasal kesihatan ngan depa .. soo auto story dengan geng kesihatan macam ni ... masa aku kat hospital ... ada lah beberapa orang yg call aku sebab nak tahu sangat dan tertanya-tanya apa sebenarnya sakit aku ni ... soo aku story lah .. tapi tu lah ... kebanyakannya sekadar nak tahu cerita saja .. then nak tahu sebab kawan-kawan yg lain pun dok tertanya-tanya juga sakit apa .. katanya .. kawan semua nak tahu ... soo dia sekadar nak tahu aje lah ... selepas tu krik2 je .. berbeza dengan orang yang memang mengambil tahu ... bukannya aku mengharapkan orang dok tanya keadaan aku macam mana dan sebagainya .. tapi biasanya orang yg mengambil tahu ni dia akan take care dan bebetul caring .. nampak ikhlasnya di situ ... bagi aku .. kalau sekadar nak tahu cerita .. lepas tu nak buat bahan cerita ... baik tak payah lahh ambik tahu .. ~ It'S OnLy Me ~ Amietz

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky