keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 8 Jun 2022

Negative charge

Negative charge ni bahaya untuk kesihatan dan badan okeh. 1energy negative ni boleh ganggu macam² dalam badan kita. Tak Caya g search Google pasal negative impact to body. 
Heheh aku bukan nak share pasal tu. Tapi aku nak story pasal org yg banyak energy negative. I hari selepas banyak hari aku kat spital. Org yg keluar masuk kat tepi katil aku silih berganti. Aku je yg X keluar² lagi .. aptb lah selagi KO belum sihat sepenuhnya. Redha Aje lah .. sooo masuk la sorang makcik melayu ni. Dia naik ward ni awal pagi. Aku rasa dalam jam 3 pagi gitu.. awal² lagi aku dengar dia cakap.. "alaaaaa... Saya sorang je ke? Takde orang lain?'
Jawab nurse.. ehhh apa lak acik.. TUU ada orang tu haa.. kiri kanan katil lagi ".. aku malas nak ambik pusing. Aku sambung tido. 
Esok paginya. Dia dengan gelabah katak nya bangun dok terpusing² katil cari selipar. Then terus nak jalan je. Tangan dia masa tu tengah pasang drip. Aku pun terus cakap.. "acikk.. jaga tangan TUU ada sambung drip lagiii". Dia pun jawab.. "abis macam mana nak pergi tandas ni?".. aku pun jawab .. "acik cabut la botol tu. Bawak sekali pergi tandas. Ada tempat gantung dalam tu."
Dah tu dia cabut n terus jalan straight ke depan katil aku.. "ehhh ..acik nak g mana tu?".. dia cakap.. "tandas bukan depan tu ke?" Aku jawab .  Tandas apa nye acik... Tu kan ada meja kerusi Ngan dinding TUU.. tandas kat sebelah sana" sambil aku tunjuk tangan aku ke arah kanan.. dalam hati aku... Acik ni mamai lagi keee atau mata dia X nampak ni? ..
 baru seminit dia Kona .. lepas tu patah balik... Aku pun cakap "aikk laju nye?"
Dia pun cakap.. "mana? Dekat pintu tu bukan tandas" ek elehhh acik ni. Dia pergi bukak pintu kat dinding tepi ward ni.. bilik suis ke ape menda tah ... Aduuuu haru betol. Padahal semalam nurse dah tunjuk kat dia... 
Kebetulan nurse lalu. Soo nurse tu tunjuk la kat dia sambil pimpin tangan dia. G tandas. Time balik tu dia berputar itik lagi.. merayau berpusing² kat ruang ward sebelah tu... Parah... 
2 b continued 

~ It'S OnLy Me ~ Amietz

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky