keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 19 Ogos 2016

budak owh budak .. pokemon


early morning ... at 6 ...
awal pagi buta aku kuar kat beranda n sidai baju ... dari jauh aku nampak ,,, ada 2 orang budak lelaki tengah jalan jalan n dua dua dok tengok hp .. sembang-sembang n tetiba dua dua lariii ...
tetiba ter-ketawa sendiri lak ... agaknye budak 2 orang ni dok kejar pokemon ke?? ghajinnye laa subuh sepi dah mula kejar pokemonn .. hahaha budak oww budak


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

budak owh budak .. pokemon


early morning ... at 6 ...
awal pagi buta aku kuar kat beranda n sidai baju ... dari jauh aku nampak ,,, ada 2 orang budak lelaki tengah jalan jalan n dua dua dok tengok hp .. sembang-sembang n tetiba dua dua lariii ...
tetiba ter-ketawa sendiri lak ... agaknye budak 2 orang ni dok kejar pokemon ke?? ghajinnye laa subuh sepi dah mula kejar pokemonn .. hahaha budak oww budak


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

budak owh budak .. pokemon


early morning ... at 6 ...
awal pagi buta aku kuar kat beranda n sidai baju ... dari jauh aku nampak ,,, ada 2 orang budak lelaki tengah jalan jalan n dua dua dok tengok hp .. sembang-sembang n tetiba dua dua lariii ...
tetiba ter-ketawa sendiri lak ... agaknye budak 2 orang ni dok kejar pokemon ke?? ghajinnye laa subuh sepi dah mula kejar pokemonn .. hahaha budak oww budak


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Isnin, 13 Jun 2016

Mum say

 
 
Mum said yesterday ... kalau keluar makan kek 1 keping dengan teh O pun ok jugak .. asalkan u have a good company ...

yesss i totally agree .. 
 
kalo kuar ngan manusia tapi berkepit ngan HP sepanjang masa pun macam hampesh gak rasa ... baik engkau duk rumah berkepit ngan henpon tu aje atau ko kuar aje ngan orang yg ko layan dalam hp tuh ..
 
atau keluar ngan someone .. bebalik citer dia je .. bebalik dia lagi lagi dia ..
 
ehhh kemon lahhh ... orang nak leisure ok .. time to relax..relax bebetul lah  .. 
ada masa serius problem .. settle problem .. time leisure .. kasik chance otak rehat la kejap kann ... 
 
kalau nak rasa hebat sangat .. nahh post kat FB kau .. 1 dunia leh tahu ... huummm masuk bakul angkat sendiri lahh ... 

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Isnin, 9 Mei 2016

can we be friend?


 your sweet smile ...
i feel calm and happy to see ...
even thou just your pictures ..

i feel like we already know for a long time ....
i wish we can be good friend...
i never talk to you before ...
maybe because of different time and too far away ...
but i did send you ... 
just few likes and simple comment

hei MR. R
can we be friend?
just friend ...

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Selasa, 22 Mac 2016

Rasa ku ...

 Tuhanku ....

jangan jadikan aku orang yang lupa daratan ...
orang yang bila di atas ... tak nampak yang di bawah ...

jangan jadikan aku seorang yang suka membangga diri ...
sombong bila berkata-kata ...
suka membangga diri dan mengaku segalanya hebat tentang diri ku  ...

jangan jadikan aku buta ....

tak nampak segala kekurangan tentang diri ku ...
tak peduli kekurangan sekelilingku 
kesusahan orang lain ...

tidak mendengar ...
segala teguran yang baik untuk diri ku ... 
pekak dengan keluh kesah kesusahan orang sekeliling ku ...

jangan jadikan aku bebal dan bodoh ...
untuk berubah kearah yang lebih baik ...
terus belajar dan mencari yang terbaik untuk diriku ... 

.................................................

hari ini aku sedar .. manusia tak pernah memandang kesusahan yang kita perlu tempuhi untuk mencapai sesuatu ... seseorang yang hebat akan dipandang sekiranya pandai berkata-kata dan menyerlahkan aura diri yang lebih hebat dan menarik. orang tak akan pernah nampak yang di sebalik tabirnya ..
walau apa pun ... rintangan dan halangan.. perit jerih ... hanyalah untuk mematangkan diri ... belajar dan mencapai sesuatu. .. jika terus mengambil kira pandangan dan persepsi orang lain ... kita tak akan kemana-mana ...
tak perlu nampak hebat di mata manusia ... cukup hanya jika Allah mendengar rintihku .. mengasihani diri ini ,, memelihara kesejahteraan .. memberkati dan didalam rahmatnya ... cukup bagiku segalanya ... aaamiiinnn ....  

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Selasa, 16 Februari 2016

what we want

 persoalannya ... apa sebenar yang di mahukan in a relationship?
mmm we need someone to share .. share almost everything  ..
.someone to do almost everything together . .secure
feelings.. face that make u happy just to see... feelings that u know someone missing your presence . ...someone u can trust ... mmmm ... 
.







~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky