keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 10 Mei 2017

Me n kidd

Looking at someone picture .. smiling soo happy with her bf after being part for sometimes... remind me of someone...

 i do regret not coming there for u kidd ..when u coming back to Malaysia long time ago..  but dont get me wrong... i have something more urgent that i cannot step back that time... and u never call or contact me at all since then.. its too hard for me...

Again and again i think abt it... am i sure u will not leave me and stay by my side forever? I guess its fate... and i remember... the promices u have broken ....

😕😢

~ It'S OnLy Me ~
  Photobucket

Selasa, 28 Mac 2017

kalau nak bagi orang ...

 catatan nasihat untuk diri sendiri ....

1. kalau nak sedekah atau share sesuatu dengan orang lain ... biarlah cukup sifatnya ... contohnya kalau nak bagi air ... biarlah air tu sesedap rasa .. jgn pulak kasik orang air teh .. "tapi gula ko kena taruk sendiri gula engkau"

belanja nasik kosong takde lauk ... atau saki baki yg kau tak habis makan ...

2. kena jaga juga sensitiviti orang lain .. jgn suka suki buat gurau gurau benda yg sensitif ... atau buat orang terasa n kecik hati ...

nota kaki : jahh jgn sedih n jgn kecik hati yer ...

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Rabu, 12 Oktober 2016

keje nye hal



yeahhh today aku baru masuk opis ...
pepagi buta dah datang tanya benda itu ..
tanya benda ini ..

jawab aku yg paling sopan : saya baru masuk kerja pagi ni .. sabar lah .. nanti saya buat satu satu.. kat sana takde pc .. x sempat nak buat mcm mcm ..

nota : aihh semua kerja aku je ke kena buat? dia buat apa?? x paham aku manusia nih ...

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

keje nye hal



yeahhh today aku baru masuk opis ...
pepagi buta dah datang tanya benda itu ..
tanya benda ini ..

jawab aku yg paling sopan : saya baru masuk kerja pagi ni .. sabar lah .. nanti saya buat satu satu.. kat sana takde pc .. x sempat nak buat mcm mcm ..

nota : aihh semua kerja aku je ke kena buat? dia buat apa?? x paham aku manusia nih ...

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Jumaat, 19 Ogos 2016

budak owh budak .. pokemon


early morning ... at 6 ...
awal pagi buta aku kuar kat beranda n sidai baju ... dari jauh aku nampak ,,, ada 2 orang budak lelaki tengah jalan jalan n dua dua dok tengok hp .. sembang-sembang n tetiba dua dua lariii ...
tetiba ter-ketawa sendiri lak ... agaknye budak 2 orang ni dok kejar pokemon ke?? ghajinnye laa subuh sepi dah mula kejar pokemonn .. hahaha budak oww budak


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

budak owh budak .. pokemon


early morning ... at 6 ...
awal pagi buta aku kuar kat beranda n sidai baju ... dari jauh aku nampak ,,, ada 2 orang budak lelaki tengah jalan jalan n dua dua dok tengok hp .. sembang-sembang n tetiba dua dua lariii ...
tetiba ter-ketawa sendiri lak ... agaknye budak 2 orang ni dok kejar pokemon ke?? ghajinnye laa subuh sepi dah mula kejar pokemonn .. hahaha budak oww budak


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

budak owh budak .. pokemon


early morning ... at 6 ...
awal pagi buta aku kuar kat beranda n sidai baju ... dari jauh aku nampak ,,, ada 2 orang budak lelaki tengah jalan jalan n dua dua dok tengok hp .. sembang-sembang n tetiba dua dua lariii ...
tetiba ter-ketawa sendiri lak ... agaknye budak 2 orang ni dok kejar pokemon ke?? ghajinnye laa subuh sepi dah mula kejar pokemonn .. hahaha budak oww budak


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky