keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 20 Julai 2017

Sayang3

Saya sangat bahagia hari ni... syukur alhamdulillah...
1. Akhirnya selesai puasa 6 yg sangat mencabar thn ni + selesai ganti...
2. Saya dapat jumpa kak nik.. melawat dia .. alhamdulillah sihat.. juga keluar sekali dengan kawan2 1 unit dulu... lama kami x bersama2..
3. Teringin nak makan nasi dagang.. allah makbulkan haru ni.. syukur alhamdulillah...
4. Dapat jumpa dengan kawan baik saya si vicky.. sembang mcm mcm
5. Dapat makan makanan sesedap.. kambing.. cake.. coffee... dll
6. Yang paling penting ... perasaan sayang .. sayang dan sayang yang berpanjangan dan mendalam...

Terima kasih Allah .. atas nikmat yg tak terhingga ini. Alhamdulillah.


~ It'S OnLy Me ~ 

Ahad, 9 Julai 2017

Engkau dan aku

Jauh beza langit dan bumi...
Jauh juga beza engkau dan aku....
Bukan harta dan rupa..
Bukan juga cita2...

Terbanglah selagi engkau mahu...
Berkelanalah selagi terdaya...
Berbakti dan berjuanglah ...
di jalan yang benar..

Jika sesekali kau menoleh...
pandanglah aku di sini ...
Aku akan sentiasa menanti di sini ...
Selagi ada hayatku ini...

~ It'S OnLy Me ~ 

Khamis, 6 Julai 2017

Penanti

Masa seakan berputar laju..
Segalanya pantas...
Meninggalkan aku...

Aku x mahu lagi menunggu sesuatu...
Tak mahu jadi penunggu setia...
Sedang engkau pantas meninggalkan aku..
Sendirian di sini ...
Penanti...

Manusia yg dalam kerugian...

~ It'S OnLy Me ~ 

Ahad, 2 Julai 2017

Sebok jaga tepi kain orang

Ahhh abis pahala posa aku arini... tambah lagik perut tengah lapar.. amarah memang dah lama pendam.. ambik...

Aku duk dendiam x kacau pun hal engkau .. engkau lak yg sebok pi jolok sarang tebuan .. siapa suruh.

Maksum sangat lah engkau kan? X pernah buat silap. Dah sebok korek hal orang.. lepas cari gadoh.. menyusahkan kepala otak orang aje la..

~ It'S OnLy Me ~ 

Sabtu, 1 Julai 2017

Si pencuri hati

Aduuhh hati...
sunyi sepi..
Sesekali di cuit sang pencuri hati...
Sesekali terguris ..
menangis..
sendiri...

~ It'S OnLy Me ~


Ahad, 25 Jun 2017

Malam raya

Berjumpa 4 mata dengannya..
Tepi terusan sana ...
Berbicara tentang kita ...
Ketawa ..mesra..

Hanya mimpi sahaja  
Barangkali.


~ It'S OnLy Me ~ 

Sabtu, 24 Jun 2017

Yang hilang dari genggaman



Nampak mcm dah dekat dan dalam genggaman.. rupanya boleh berubah 360° ... apa yg terucap di bibir.. x semesti ikhlas dari hati...

Tak mengapa lah..

~ It'S OnLy Me ~ 

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky