keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 9 Julai 2022

Nasib si emak 3

Anak auntie berapa orang? Tanya aku

Empat orang .. dua jantan.. dua perempuan... (Sambil menunjukkan 4 jari nya)

Yang sekarang auntie duduk tu anak nombor berapa? Tanya aku lagi

Nombor 1 la sekarang saya duduk.. anak jantan tu nombor 2 dengan 3.. last sekali perempuan la.. itu dia duduk jauh.. susah saya mau jumpa. 

Itu hari aaa auntie . Saya duduk saja dekat dia punya rumah. Apa pun tak boley buat. Saya duduk diam² dalam bilik saja lah. Saya kan baru peration. Tak boleh bangun jalan². Saya duduk diam saja lah.. baring. Itu menantu langsung takda mari. Kasi saya air ka ..makan ka. Langsung takdak. Kalau malam anak jantan balik baru saya mintak dia kasi makan. Saya cakap sama dia .. tapi dia kata .. apa boleh buat kalau dia (menantu) takmau tolong. Dia kata saya bukan amma dia.. banyak susah tau auntie masa itu. 

Saya hati banyak tak senang duduk sana. Hari² nangis saja. Rasa takdak sihat la. Saya telefon sama anak perempuan.. saya kata susah lah saya mau duduk sini.. anak perempuan kata ..mari la emak duduk sama saya .. itu la saya sudah pigi tinggal rumah dia sekarang. 

Ooo... Ok lah kalau macam tu.. selalu orang kata anak lelaki kita boleh tumpang bila sudah tua.. tapi belum tentu lah... Kata aku.. 




~ It'S OnLy Me ~
 Amietz

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky