keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 8 Julai 2022

Nasib si emak 2

Sambungan ....

Susah la kalau sudah tua.. sekarang nasib juga masih boleh jalan .. boleh buat semua sendiri..kalau tak boleh.. apa macam??(sambil angkat 2 tangan n buat sign macam tarak). Saya selalu minta sama tuhan  (2 3 kali aku macam dengar dia sebut tuhan Allah ..aku anggap sebab dia sembang ngan org melayu la. Sebab tu dia sebut Allah tu agaknye).. saya minta .. jangan la kasi saya sakit teruk.. sampai tak boleh jalan ... Ambil sajalah...

Sabar sajalah auntie . Dugaan.. tuhan mau tengok kita ingat sama dia ke tidak . Balas aku... auntie sakit apa?

Macam² la auntie (dia panggil aku auntie gak.. hahaha 2 org tua bersembang..layan aje lahh) kencing manis ada . Darah tinggi ada.. jantung ada .. badan senua sakit2 laah auntie.. 

Itu hari aaa.. masa saya ada buat operation. Saya duduk sama anak laki² saya. 2 tahun saya duduk sana. Aiyooo... Hati takdak senang la auntie. 

Ooo... Kenapa? Balas aku

Anak laki² saya aaa... Saya yang angkat dia  kasi kawen sama itu menantu tau . Tapi saya sakit aa.. itu bini dia .. langsung takdak peduli sama saya.. anak2 dia aaa semua tamau datang dekat saya tau auntie.. macam ini penyakit aaa boleh jangkit tau.. macam ini sakit kencing manis saya kann ... Macam sekarang saya duduk tepi auntie .. nanti auntie pun kena kencing manis jugak...  

Oo ye ke .. aduii.. boleh pulak.. anak² dia berapa orang? Umur berapa?

3 orang..  satu . 5 tahun... 10 tahun sama 15 tahun... ada satu hari auntie.. saya buat air panas dekat dapur.. itu tiga² orang takmau masuk dapur tauu.. semua berdiri sana takmau masuk dalam.. takut mau dekat saya.. macam nanti semua kena sakit pulak... 

2 b continued... 







~ It'S OnLy Me ~
 Amietz

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky