keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 21 Julai 2022

Suara misteri

Pagi ni memang semuanya dah terlambat ... jadi semuanya nak cepat aje lah .. disebabkan pagi ni aku bangun dah dekat 6.20. soo lepas mandi dan bersiap .. aku solat dan terus keluar rumah. memang sambung urusan aku dekat office ajelah nanti. soo masa aku sampai kat office tadi pagi sebelum jam 7. suasana sekeliling pun masih gelap .. elok lepas punchkad dekat tingkat 2 .. aku pun terus turun aras G nak buka opis aku ... kebiasaannya bila aku masuk pejabat aku ni .. memang aku akan bagi salam ... sama gak sebelum balik rumah ... soo tadi pagi masa aku bukak pintu nak masuk opis .. aku kasik salam macam biasa dan melangkah masuk.. sekaliiii ....aku dengar lembut halus lunak punya suara .. jawab salam aku ... waalaikumussalam... erkkkk .... sape lak la yg jawab salam aku pagi ni?? ... otak aku ligat dok pikir .. khayalan aku ke yg dengar jawapan salam tu? atau ada orang lalu ke? macam takde sesiapa pun tadi.. ahhh sudahhh .. mana nak lari lagi pagi-pagi buta ni .. aku buat tak tau aje lah ... terus buka lampu macam biasa dan jalan masuk dalam opis aku ... lantak laa ... jangan muncul depan aku sudahlahh ... pitam mak karangg .. hehehhe ..cecepat on pc dan pasang mengaji .. aduu lambat lagi nak cerah ni ... ~ It'S OnLy Me ~ Amietz

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky